Hlavní navigace

Televize Retro vsadila na jistotu, ode dneška bude mít opět „nový kabát“ od Oficiny

4. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ FOTO A VIDEO – Nová identifikační grafika byla na přípravu – svým rozsahem a obsahem – velmi náročná, jedná se totiž o spoty, které nesou vždy originální sdělení.

Hudební stanice Retro Music Television (zkráceně jen Retro) začne používat od dnešní půl šesté večer upravený grafický vizuál, který bude obsahovat nové identifikační spoty a znělky pořadů. Logo zůstane původní. Grafické návrhy vznikly ve spolupráci s renomovaným grafickým studiem Oficina, které je podepsáno mimo jiné pod aktuální infografikou stanice. Naposledy se proměny vizuálu včetně loga dočkala stanice před dvěma lety, ve druhé polovině června 2013. Retro Music je součástí celoplošné Regionální sítě 7, pražské a středočeské Regionální sítě 4 a k dispozici je i v kabelových sítích a na satelitu Astra 3B.

BRAND24

Z ARCHIVU: Retro Music Television změní logo, vizuál i schéma. Novou grafiku má od Oficiny

Nová identifikační grafika byla na přípravu – svým rozsahem a obsahem – velmi náročná, jedná se totiž o spoty, které nesou vždy originální sdělení. ID spoty jsou rozděleny do pěti kategorií. První kategorii tvoří více či méně známé hlášky, respektive citáty hudebníků. Dalším tématem jsou hudební zajímavosti a události, které se zapsaly do světových hudebních dějin. Třetí skupina sestává z technologických objevů, které ovlivnily směr, kterým se hudební vývoj v minulých letech, desetiletích i staletích ubíral Ve čtvrté kategorii jsou nové znělky pořadů. A v neposlední řadě, každý den bude stanice připomínat významná životní jubilea žijících českých i světových interpretů, autorů a muzikantů.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).