Téměř tři miliony komerčních sdělení odvysílaly včera v loňském roce české televize. Vyplynulo to z měření společnosti Admosphere, jehož výsledky dnes zveřejnila firma Mediaresearch, jenž je realizátorem peoplemetrového měření pro Asociaci televizních organizací (ATO). Měření probíhalo na třiatřiceti televizních kanálech, z čehož se dá usuzovat, že do něho byla zařazena většina stanic šířena v rámci terestrické nabídky DVB-T. Jako perličku Mediaresearch uvedla, že by tak bylo možné vytvořit „vysílání“, které by trvalo nepřetržitě po dobu dvou let a 121 dní.
ČTĚTE TAKÉ: Rádio Samson nebude vysílat klasickou reklamu, má to ale háček
Společnost Admosphere za rok 2014 zmonitorovala přes 12 milionů reklamních sdělení. Z interní analýzy společnosti vyplynulo, že televize v loňském roce odvysílaly celkem 20 430 hodin komerce, rádia by mohla z odvysílané reklamy utvořit smyčku dlouhou 3 roky a 332 dní a inzerce uveřejněná v tisku by mohla lemovat trasu dálnice z Prahy do Hradce Králové,
zmínila kuriozity z monitoringu reklamních sdělení výzkumná společnost Mediaresearch. U rozhlasu probíhala měření délky reklam u 70 stanic, což je přibližně dvojnásobný počet oproti monitoringu televizních kanálů.
