Hlavní navigace

Tendry na reklamní agentury

12. 2. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Každý tendr na reklamní agenturu na dlouho dopředu určí, jak budoucí veřejnou tvář zastupované společnosti-inzerenta, tak příjmy vítězné reklamní společnosti. Že to s tendry nebývá právě snadné, nás přesvědčily tahanice mezi Young&Rubicamem a jeho bývalým klientem, Českým Mobilem. Co na to Zoltán Žloutek? (Vajíčko)

Každý tendr na reklamní agenturu na dlouho dopředu určí, jak budoucí veřejnou tvář zastupované společnosti-inzerenta, tak příjmy vítězné reklamní společnosti. Že to s tendry nebývá právě snadné, nás přesvědčily tahanice mezi Young&Rubicamem a jeho bývalým klientem, Českým Mobilem. Co na to Zoltán Žloutek? (Vajíčko)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).