Hlavní navigace

Exhibice Kvitové s Šarapovou průměrná. Pondělí bylo úspěšné především pro Primu

30. 10. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY Úspěšné pondělí má za sebou Prima Group. Díky vysokým hodnotám sledovanosti primetimových pořadů se celodenní podíl Primy family téměř vyrovnal Nově.

Sledovanost včerejšího exhibičního utkání mezi českou tenistkou Petrou Kvitovou a ruskou tenistkou Marii Šarapovou zůstal na průměrných číslech, která České televizi přinášejí klasická sportovní utkání, jako jsou například duely hokejové Tipsport extraligy nebo fotbalové Gambrinus ligy. Včerejší přímý přenos vidělo na kanálu ČT Sport 190 tisíc diváků při podílu na publiku (share 4,85 %). Vyplývá to z výsledků peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch.

MINULÝ TÝDEN: TV Barrandov včera v prime timu totálně propadla. Dokumenty na ČT 2 byly rekordní

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem v prime timu, tedy hlavním vysílacím čase, se staly Cesty domů na Primě family, které viděl 1,011 milionu diváků (share 24,71 %). Dařilo se i kulinářskému formátu Ano, šéfe!. Ten si nenechalo ujít 880 tisíc diváků (share 28,84 %). Za zmínku stojí fakt, že Prima family se včera v celodenním podílu téměř vyrovnala konkurenční Nově, která oslovila 23,49 % publika. V případě české komerční dvojky to bylo 23,11 %.

VÍKENDOVÁ DATA: Talent v neděli nad milionem diváků, neohrozil ho ani český film Nevinnost na Nově

Rozdíl v prime timu byl mezi Novou a Primou family větší, a to konkrétně 3% body. Seriálu Gympl s (r)učením omezeným věnovalo pozornost 952 tisíc diváků (share 23,57 %). Mezi dvěma nejúspěšnějšími pořady pondělního hlavního vysílacího času byl rozdíl téměř 60 tisíc diváků ve prospěch Primy family. Sitcom Helena vidělo 607 tisíc diváků (share 19,04 %). Z přímého souboje z Ano, šéfe tak opět těžila česká komerční dvojka.

ČTĚTE TAKÉ: Prima family po týdnu opět pokořila svůj letošní rekord, dosáhla podílu 20,27 %

Co se týká sledovanosti sesterských kanálů velkých televizí, pohybovala se na svých tradičních hodnotách. Například seriál Grimm na Primě Cool vidělo 144 tisíc diváků (share 3,47 %) a Fantastické dorty na Prima love 161 tisíc diváků (share 3,97 %). Oba formáty dosáhly podobného výsledku. Nadprůměrná byla Nova Cinema díky snímku Z džungle do džungle. Vykázala 263 tisíc diváků a podíl 6,86 %. Konkurenční Barrandov měl ve stejnou dobu s filmem Silnější než strach 156 tisíc diváků (share 3,86 %).

NEPŘEHLÉDNĚTE: Televize Pětka oslovila v prvním týdnu vysílání 0,65 procenta publika od 15 do 54 let

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

Pro úplnost dodáváme ještě sledovanost prvních dvou programů České televize. Zdivočelá země se tentokrát vyšplhala téměř k šesti stům tisícům diváků. Ke zdolání této hranice jí chybělo pouze dva tisíce lidí. Jednička vykázala podíl na publiku 14,55 %. Podobný byl i celodenní share u diváků starších 15 let – 14,3 % – primetimový podíl – 14,14 %. Žádným překvapením pak není to, že diváky zajímala i dokumentární rekonstrukce BBC na Dvojce s názvem Velký útěk. Ta přinesla Dvojce podíl 6,19 %.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 29. října 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,30 14,14 11,02 11,56
ČT 2 4,86 4,80 4,40 3,84
ČT sport 3,92 4,33 4,24 4,76
ČT 24 6,08 4,56 3,25 2,38
Nova 23,49 27,13 26,48 30,30
Nova Cinema 4,43 4,84 5,77 5,65
Fanda 0,81 0,61 1,17 0,89
Prima family 23,11 24,15 20,23 21,88
Prima Cool 3,72 3,14 5,96 4,90
Prima love 2,69 2,63 3,52 3,73
TV Barrandov 3,47 3,22 3,86 3,64
Atmedia 1,65 1,05 2,17 1,04
ostatní TV 7,45 5,38 7,91 5,43
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pondělí 29. října 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 29,16 27,83 22,92 22,55
Nova Group 29,52 32,58 33,42 36,84
Prima Group 28,73 29,92 29,72 30,51

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).