Tesco Mobile oznámil, že v uplynulých dnech překročil hranici 100 tisíc zákazníků. Virtuálnímu operátorovi, který začal své služby nabízet koncem loňského května, tak trvalo pomyslnou metu pokořit necelých deset měsíců. Letos by se měl počet klientů podle představ zástupců Tesco Mobile zvyšovat rychlejším tempem. Cílem je do května dosáhnout 130 tisíc zákazníků. Pomoci by k tomu měla probíhající reklamní kampaň, kterou operátor spustil koncem února.
Podívejte se, jak se projevil nástup virtuálů do výsledků mobilních operátorů za loňský rok.
Pochlubil se také energetický gigant ČEZ. Ten jako virtuální mobilní operátor dosáhl mety 50 tisíc zákazníků. ČEZ Mobil stejně jako Tesco Mobile hostuje v síti společnosti Telefónica. Na mobilním trhu působí od poloviny října. Také on chce v letošním roce výrazně rozšířit svoji zákaznickou bázi.
Cílem je do konce roku zvýšit počet zákazníků o 100 tisíc. S jeho splněním by měla pomoci již běžící jarní kampaň „Změňte operátora“. V rámci této kampaně se migrující zákazníci mohou zúčastnit soutěže o různé ceny. Není žádným tajemstvím, že se ČEZ dosud soustředil hlavně na hledání klientů mezi lidmi, kteří od něj odebírají elektřinu či plyn.
První místo mezi mobilními virtuály drží dle našich informací Blesk Mobil, který provozuje sama Telefónica. Konkrétně by Blesk Mobil měl mít přibližně 300 tisíc zákazníků. Dvojkou je Mobil.cz s přibližně 200 tisíci zákazníky, jak nám potvrdil Jaroslav Kábele z provozující mediální skupiny MAFRA.