Hlavní navigace

Tesco otestuje v jednom ze svých obchodů Android aplikaci věrnostního programu Clubcard

6. 12. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Tesco
Obchodní řetězec Tesco nabídne od zítřka zákazníkům svého hypermarketu v pražských Vršovicích možnost prokazovat se v rámci věrnostního programu Clubcard kódem nahraným v mobilu. Aplikace bude dostupná zatím pouze pro platformu Android.

V rámci pilotního projektu se budou moci zákazníci hypermarketu Tesco v pražských Vršovicích, kteří jsou zároveň držiteli věrnostní karty Clubcard, prokazovat kromě plastové kartičky, také mobilním telefonem.

Clubcard Android aplikace - oficiální verze.

Clubcard Android aplikace – oficiální verze.Clubcard Android aplikace – oficiální verze.

Umožní jim to Android aplikace, díky níž budou mít čárový kód své věrnostní karty Clubcard nahraný přímo v přístroji. Po zadání čísla Clubcard aplikace automaticky vygeneruje čárový kód, který odpovídá číslu jeho věrnostní karty.

Chytrý telefon vlastní téměř každý šestý Čech. Chceme proto jejich majitelům umožnit, aby je využívali i v dalších oblastech každodenního života, jakou je právě nakupování, říká Peter Szabo, manažer Tesco, zodpovědný za věrnostní systém Clubcard.

Ve Velké Británii nabízí Tesco tuto aplikaci už od června. Vyžaduje Android 2.1 a vyšší. Na Android Marketu je ale také k dispozici neoficiální a placená aplikace od Stephena Coopera, která je určena pro Android 1.6 a vyšší. 

BRAND24

Po vyhodnocení pilotního projektu hodlá Tesco nabídnout možnost využívat tuto aplikaci ve všech prodejnách Tesco Extra. Podle zájmu zákazníků firma připraví aplikaci i pro další mobilní platformy.  

Zdroj: tisková zpráva

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).