Za všeho nejdříve musíme ale vypnout uhelné elektrárny. Uhlí obsahuje stopové množství uranu. Ročně se pálí miliardy tun uhlí, takže ve výsledku nám tady lítá pár desítek tun uhlí ročně.
A hádejte na co se používá nejvíce energie z uhlí? Na výrobu solárních panelů v Číně.
A čím konkrétně ji chcete nahradit? Tepelnými s jejich externalitami?
Přitom právě jaderné elektrárny jsou to nejlepší pro elektromobily - tím že se špatně reguluje jejich výkon je to dobrý zdroj elektrické energie přes noc kdy se předpokládá že se většina elektromobilů bude nabíjet. Sníží to nezbytnost stavět přečerpávací elektrárny.
Apple nebyl první, kdo představil plně dotykový smartphone. Jen byl komerčně úspěšnější.
Tesla nebyla první automobilka, která dokázala vyrobit plně elektrické auto a prodávat ho ve větším množství. Problém je, že to ve větším množství v elektromobilech a hybridech je proti konvenčnímu směšná.
iPhone není highend ani Tesla. To je Audi etron, Porshe hybrid, z malovýrobců třeba Spyker
O tom že by Tesla byla kult pochybuji. Za to co Apple a iPhone zná každý indián a lopata. Tesla spoustě lidí nic neříká. A proč taky iPhone si může pořídit a používat skoro každý. To se o Tesle S říci nedá obzvláště bez dotací.
- pouze dotykový displej v automobilu má kdo jiný?... …..že by ( Citroen, Nissan, VW atd…)
-odemknutí, stav baterie, otevření oken, klimatizace atd. přes aplikaci na telefonu…. …..BWM, Mercedes, Audi, Japonci Honda a spol.
-3G v autě měl kdo první?.... ….Citroen , BWm atd…
Jen xx let staré Evropské bazarové šlupky to nejsou. Ty mají často navigace, které pamatují rok 199x a integrované BT je highend „luxus“.
Na novinkách to chápu, ale co dělá takové individuu na lupě? Jak jste sem zabloudil?
Energie bez radioaktivního odpadu jsou jaderné elektrárny )kupodivu), u tepelných radioktivní odpad lítá kománem v množství, které by asi všechny překvapilo a riziko jaderných elektráren je minimální, na počty mrtvých vedou tepelné. (pokud to berete takto)
A kupodivu, staví se další tepelné, protože různé hračky zelených průmysl neutáhnou.
Tak JE by to utáhly snadno, problém je v tom že od zelených zdrojů se energie "musí" vykoupit takže logicky někde jinde musí být něco co tu EE přestane dodávat. Což JE dost dobře nezvládá, takže kvůli podpoře zelených zdrojů se staví tepelné (protože další vodní není moc kde stavět) které zvládají regulaci o něco lépe. Naneštěsti i tak špatně, a často se tak pálí uhlí "jen tak" protože i tepelná elektrárna nabíhá v hodinách.
...to srovnani.
Tesla je technologicka firma orientovana na praktickou aplikaci high-tech a technologicke vizionarstvi.
Apple je distributor designovych low-tech pristroju s predevsim statusovou hodnotou a s vysokou marzi..
Kde je jaka podobnost..?
iPhone na kolech bude spis nejake Ferrari, nejlepe se zlacenou kapotou posetou diamanty...
Nevím nad čím tady všichni přemýšlíte. Apple byl první, kdo představil plně dotykový smartphone a dokázal ho prodávát ve velkém množství. Tesla byla první automobilka, která dokázala vyrobit plně elektrické auto a prodávat ho ve větším množství.
iPhone i model S jsou oba high-end. iPhone i model S mají skvělou odezvu mezi zákazníky - model S zná spousta lidí a iPhone snad všichni. Tesla i Apple jsou výborní v PR a dokázali vytvořit okolo iPhone i modelu S kult. Navíc stejně jako iPhone byl revoluční, tak model S je v ohledu automobilového průmyslu revoluce (kromě toho, že se jedná o auto pouze na elektřinu) - pouze dotykový displej v automobilu má kdo jiný? Pokročilé ovládání - odemknutí, stav baterie, otevření oken, klimatizace atd. přes aplikaci na telefonu a 3G v autě měl kdo první?
V posledni dobe si poustim z netu dokumenty o N.Teslovi a myslim ze by ho tato firma potesila. Ja takovemu pristupu take fandim. Jeste by to chtelo nejakeho nadsence co by zatocil s jadernou energii, mam namysly energii bez radioaktivniho odpadu a bez rizika, ktere jaderne elektrarny jsou.
Internet Info Lupa.cz (www.lupa.cz)
Server o českém Internetu. ISSN 1213-0702
Copyright © 1998 – 2021 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.