Apple nebyl první, kdo představil plně dotykový smartphone. Jen byl komerčně úspěšnější.
Tesla nebyla první automobilka, která dokázala vyrobit plně elektrické auto a prodávat ho ve větším množství. Problém je, že to ve větším množství v elektromobilech a hybridech je proti konvenčnímu směšná.
iPhone není highend ani Tesla. To je Audi etron, Porshe hybrid, z malovýrobců třeba Spyker
O tom že by Tesla byla kult pochybuji. Za to co Apple a iPhone zná každý indián a lopata. Tesla spoustě lidí nic neříká. A proč taky iPhone si může pořídit a používat skoro každý. To se o Tesle S říci nedá obzvláště bez dotací.
- pouze dotykový displej v automobilu má kdo jiný?... …..že by ( Citroen, Nissan, VW atd…)
-odemknutí, stav baterie, otevření oken, klimatizace atd. přes aplikaci na telefonu…. …..BWM, Mercedes, Audi, Japonci Honda a spol.
-3G v autě měl kdo první?.... ….Citroen , BWm atd…
Jen xx let staré Evropské bazarové šlupky to nejsou. Ty mají často navigace, které pamatují rok 199x a integrované BT je highend „luxus“.
Nevím nad čím tady všichni přemýšlíte. Apple byl první, kdo představil plně dotykový smartphone a dokázal ho prodávát ve velkém množství. Tesla byla první automobilka, která dokázala vyrobit plně elektrické auto a prodávat ho ve větším množství.
iPhone i model S jsou oba high-end. iPhone i model S mají skvělou odezvu mezi zákazníky - model S zná spousta lidí a iPhone snad všichni. Tesla i Apple jsou výborní v PR a dokázali vytvořit okolo iPhone i modelu S kult. Navíc stejně jako iPhone byl revoluční, tak model S je v ohledu automobilového průmyslu revoluce (kromě toho, že se jedná o auto pouze na elektřinu) - pouze dotykový displej v automobilu má kdo jiný? Pokročilé ovládání - odemknutí, stav baterie, otevření oken, klimatizace atd. přes aplikaci na telefonu a 3G v autě měl kdo první?