***Udělají operátoři, co vám na očích uvidí? ***
Potřebujete využívat hlasových či kombinovaných telekomunikačních služeb?
- No nepotřebuji, ale to nevadí zajímá mě to....
Jak vypadají nabídky českých operátorů a jak jsou operátoři připraveni reagovat na požadavky posílané elektronickou poštou?
- Tak o nabídkách opravdu článek není to že existují mobily, pevná linka a VoIP snad ví každý ne?
Vyzkoušeli jsme sedm nejznámějších společností a zajímala nás jak doba reakce, tak i to, zda odkazují na telefonní spojení či webové stránky.
- Tak to je snad legrace ne? Mělo to být podle nadpisu snad o tom jestli nám udělají co máme na očích, autor to však pojal tak že článek by se spíš měl jmenovat "Testoval" - "jestli se to testováním dá nazvat" jsem infolinku operátorů. Informační hodnota opravdu nulová. Porovnávám snad předně kvalitu nabízených služeb ne? Infolinka je jistě také důležitá, spíše však technická podpora ale HLAVNE to jestli služba funguje 24/365 a problémy s ehned řeší.
Jestli celý test spočíval ve vypsání tabuly operátorů a poslání jednoho mailu......
no jasně jen jeden mejl ale první mejl a když takový Volný ani neodpoví (což je u nich zcela normální) tak je jasné že služby 24*365 zdaleka nehrozí...
Proc jste treba neoslovili Nextru? To je takovy stredni operator. Naopak ha-vel (Ha-Vel jako Halfar-Velicka) je az zase prilis maly. Chtelo to do tendru vybrat od kazde velikosti alespon dva zastupce. K ha-vlu treba jeste Casablancu.
Ještě byste mohli udělat test jejich linek, v tom je TELE2 špička. Po půlhodině čekání na jejich placené "lince pro zákazníky" vám pipina na druhém konci sice problém, který spočívá v jejich bordelu, nevyřeší, ale aspoň slíbí, že vše zjistí a obratem zavolá zpátky. Sice se už nikdy neozve, ale proč byste si nezavolali zase! Když ušetříte tolik za volání, proč byste to zase neprovolali na tu jejich linku.
Dobrý den,
rád bych se vyjádřil k Vašemu názoru na velkost skupiny ha-vel. Již delší dobu telekomunikační skupinu ha-vel tvoří tři společnosti - ha-vel internet s.r.o., ha-vel voice a.s. a ha-vel family s.r.o., které poskytují klientům komplexní potfolio internetových, hlasových a IT služeb. Skupina má okolo 100 zaměstnanců a 7 poboček v Ostravě, Praze a Brně. Jsme proto shcopni klientům postyktnout stejné profesionální služby (nejen hlasové), tak jako mnohem větší operátoři a to po celé ČR.
Děkuji, Jiří Galdia, marketing, ha-vel internet s.r.o.
Právě. O mailovou komunikaci na téma vlažný zájem o nějaké služby totiž vůbec nejde.
Zrno od plev oddělí úroveň telefonické podpory - jak technické, tak billingové atd. Mnoho napoví už to, že se na ni u některých operátorů / "operátorů" nedá volat zdarma nebo 24/7.
Mel jsem u nich bezdratovou Inet linku. Dokonce tomu tusim rikali ADSL Wireless. Za pul roku 3 vypadky takove, ze vzdy v patek provedli "upgrade" a az do pondeli nesla jednou cela asijska cas Inetu, jednou cela ceska cast (snad krome jednoho ISP) a jednou to chciplo uplne. Pokazde bylo naprosto marne se o vikendu nekoho dovolat a resili to az v pondeli rano. Presel jsem k "andelovi s modrym tonem" a za rok sice taky uz 2 vypadky, ale po telefonu do pul hodiny vyresene a opravene i pozde v noci.
No to mi povidej, u T2 o vikendu nikdo neni (placena linka jen v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hodin), dokonce ani dohled site. ten vypadek asi myslite, jak vypadly ty nezaplatovane Cisco routery, ja uz to ani nepocitam. S BT se sluzba vubec neda srovnat, i kdyz na infolince BT maji take veselo, ale myslim ze premava 7 dni (ale ne 24 hodin).
Zajimave je, ze u T2 Dialup podporuji vice, každý den od 7:00 do 24:00 hodin, viz http://www.tele2.cz/page/servis.php
No, ja od nich mam ADSL, a opravdu si nemuzu stezovat (tedy, ne, ze bych opravdu nemohl - ale proste nemam na co)- a ze mi celkem nedela problemy byt protivnym klientem. Zatim jsem dostal uplne vsechno, o co jsem pozadal - a relativne rychle, a bez vetsich problemu. Az se bojim, ze tento prispevek bude vypadat jako reklama. No tak asi je, ale nikoliv objednana a zaplacena. Proste me prekvapuji - a to zatim prevazne prijemne.