Times Online prý po zpoplatnění přišel „jen“ o dvě třetiny čtenářů

19. 7. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Zpravodajský web Times Online britského listu The Times přišel po zpoplatnění o dvě třetiny návštěvníků. Tvrdí to alespoň list Observer s odvoláním na data analytické firmy Experian Hitwise. Zpoplatnění Times Online bylo oznámeno letos v březnu a zavedeno nyní v červenci. Eventuální ztráta dvou třetin návštěvníků paradoxně ale není až takové fiasko. Některé odhady věštily propad o 90 procent. Bude tedy zajímavé sledovat další vývoj. (Reuters)

Zpravodajský web Times Online britského listu The Times přišel po zpoplatnění o dvě třetiny návštěvníků. Tvrdí to alespoň list Observer s odvoláním na data analytické firmy Experian Hitwise. Zpoplatnění Times Online bylo oznámeno letos v březnu a zavedeno nyní v červenci. Eventuální ztráta dvou třetin návštěvníků paradoxně ale není až takové fiasko. Některé odhady věštily propad o 90 procent. Bude tedy zajímavé sledovat další vývoj. (Reuters)

Zpoplatnění obsahu pro koncového čtenáře je žhavým tématem posledních měsíců. O aktuálním vývoji si můžete přečíst v našich článcích Slovensko hledá Superstar zpoplatnění obsahu a TIME magazine pouze na iPadu nebo na papíře.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).