V hlavní roli zábava. Tiscali Media spustila před začátkem majálesové sezóny nový server o videohrách, youtuberech, hudbě a seriálech.
Novinka má upevnit postavení vydavatelství v herním segmentu a bude doplňovat stávající duo titulů Level a Games.cz. "Od projektu si slibujeme rozšíření zásahu mladších cílových skupin, které ze své mediální konzumace vypustily offline média, zejména televizi“, tvrdí v tiskové zprávě šéf vydavatelství Michal Kubík.
Inspirací jsou zahraniční servery jako je třeba Kotaku nebo GamesRadar. Ambice má tým Alžběty Trojanové vysoké. „V krátké době po spuštění očekáváme návštěvnost kolem 100 tisíc unikátních návštěvníků měsíčně,“ dodává obsahový ředitel Tiscali Martin Bach, který si slibuje návštěvnost především díky podpoře od spolupracujících youtuberů v čele s Jiřím Králem.
„Snažíme se kombinovat hry i s tématy jako jsou seriály, filmy a podobně, což třeba úspěšně praktikuje třeba zmíněné Kotaku,“ vysvětluje Bach s tím, že vlastní videa jsou v plánu až po rozjezdu serveru. Tedy nejdříve na podzim. S videem a herní scénou má přitom Trojanová zkušenosti především z pořadu Re-Play, na kterém spolupracuje s Mikolášem Tučkem.