Tiscali sází na youtubery. Spouští server Booom.cz

27. 4. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Vydavatelství chce upevnit svou pozici v oblasti herní zábavy, kde už dnes funguje s tištěným titulem Level a internetovým zpravodajským serverem Games.cz.

V hlavní roli zábava. Tiscali Media spustila před začátkem majálesové sezóny nový server o videohrách, youtuberech, hudbě a seriálech. 

Novinka má upevnit postavení vydavatelství v herním segmentu a bude doplňovat stávající duo titulů Level a Games.cz. "Od projektu si slibujeme rozšíření zásahu mladších cílových skupin, které ze své mediální konzumace vypustily offline média, zejména televizi“, tvrdí v tiskové zprávě šéf vydavatelství Michal Kubík.

MM 25 baliček

Inspirací jsou zahraniční servery jako je třeba Kotaku nebo GamesRadar. Ambice má tým Alžběty Trojanové vysoké. „V krátké době po spuštění očekáváme návštěvnost kolem 100 tisíc unikátních návštěvníků měsíčně,“ dodává obsahový ředitel Tiscali Martin Bach, který si slibuje návštěvnost především díky podpoře od spolupracujících youtuberů v čele s Jiřím Králem.

„Snažíme se kombinovat hry i s tématy jako jsou seriály, filmy a podobně, což třeba úspěšně praktikuje třeba zmíněné Kotaku,“ vysvětluje Bach s tím, že vlastní videa jsou v plánu až po rozjezdu serveru. Tedy nejdříve na podzim. S videem a herní scénou má přitom Trojanová zkušenosti především z pořadu Re-Play, na kterém spolupracuje s Mikolášem Tučkem. 

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).