Mírně lepšího výsledku sledovanosti než u prvních dvou částí dosáhla televize Barrandov u třetího dílu zábavné soutěžní show To byl náš hit. V pondělí večer od 20 hodin ji sledovalo v průměru 275 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 3,1 procentům populace a 6,7 procentnímu podílu na dospělém publiku. V pondělním prime time od 20:00 hodin to je výrazný úspěch TV Barrandov,
konstatoval Janis Sidovský, ředitel vlastní tvorby, marketingu a místopředseda představenstva Barrandova.
K TÉMATU: Úvodní díl show To byl náš hit na Barrandově vidělo 240 tisíc diváků
Pořad, kde známí interpreti živě zpívají hity šesti dekád, zaznamenal vzestup také v cílové skupině 15 až 54 let, kde dosáhl podílu na sledovanosti ve výši 7,4 procenta,
dodal Sidovský. V díle věnovaném 70. letům živě zazpívali Petra Janů, David Deyl, Xindl X, Michal Hrůza, Leona Machálková, Markéta Konvičková, Dasha a Ondřej Ruml.
Vítězným hitem tohoto dílu se nakonec stala píseň Holubí dům, který společně s druhou písní v pořadí, Studánko stříbrná, postupuje do semifinále.
Ačkoli si Barrandov třetím dílem show To byl náš hit mírně polepšil, na pondělních číslech sledovanosti se to moc neprojevilo. V celodenním průměrném podílu na dospělém publiku Barrandov vykázal průměrnou hodnotu 5,02 procenta a skončil až za Novou Cinema (5,62 procenta) i zpravodajskou ČT 24 (5,12 procenta). V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 dosáhl celodenního podílu 5,25 procenta, což bylo těsně nad Primou Cool (5,18 procenta), ale na Novu Cinema (6,27 procenta) to nestačilo.