Hlavní navigace

To byl náš hit na Barrandově si mírně polepšil, třetí díl měl 275 tisíc diváků

Mírně lepšího výsledku sledovanosti než u prvních dvou částí dosáhla televize Barrandov u třetího dílu zábavné soutěžní show To byl náš hit. V pondělí večer od 20 hodin ji sledovalo v průměru 275 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 3,1 procentům populace a 6,7 procentnímu podílu na dospělém publiku. V pondělním prime time od 20:00 hodin to je výrazný úspěch TV Barrandov, konstatoval Janis Sidovský, ředitel vlastní tvorby, marketingu a místopředseda představenstva Barrandova.

K TÉMATU: Úvodní díl show To byl náš hit na Barrandově vidělo 240 tisíc diváků

Pořad, kde známí interpreti živě zpívají hity šesti dekád, zaznamenal vzestup také v cílové skupině 15 až 54 let, kde dosáhl podílu na sledovanosti ve výši 7,4 procenta, dodal Sidovský. V díle věnovaném 70. letům živě zazpívali Petra Janů, David Deyl, Xindl X, Michal Hrůza, Leona Machálková, Markéta Konvičková, Dasha a Ondřej Ruml. Vítězným hitem tohoto dílu se nakonec stala píseň Holubí dům, který společně s druhou písní v pořadí, Studánko stříbrná, postupuje do semifinále.

Ačkoli si Barrandov třetím dílem show To byl náš hit mírně polepšil, na pondělních číslech sledovanosti se to moc neprojevilo. V celodenním průměrném podílu na dospělém publiku Barrandov vykázal průměrnou hodnotu 5,02 procenta a skončil až za Novou Cinema (5,62 procenta) i zpravodajskou ČT 24 (5,12 procenta). V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 dosáhl celodenního podílu 5,25 procenta, což bylo těsně nad Primou Cool (5,18 procenta), ale na Novu Cinema (6,27 procenta) to nestačilo.

Našli jste v článku chybu?