Hlavní navigace

To nejzajímavější z českého Internetu se dozvíte už 23. října

Redakce

Za necelé 3 týdny se koná veletrh digitální inspirace – Czech Internet Forum 2014 pořádaný serverem Lupa.cz. Tradičně přinese komplexní a atraktivní pohled na svět internetu.

Program bude probíhat paralelně ve čtyřech sálech. Přednášky zaměřené na internetový byznys, média a marketing doplní na Czech Internet Foru rozhovory a představení úspěšných kampaní a projektů. 

Součástí konference bude i bohatý doprovodný program – výstava technologických vychytávek, ukázky užitečných nástrojů a služeb. Konference bude ukončena závěrečnou afterparty s koncertem kapely Marná snaha.

Ve světové premiéře tak budete moci vidět pre-alpha verzi hry Kingdom Come: Deliverance (ano, to jsou ti z Kickstarteru!). Dále budou k vyzkoušení iPhone 6, telefon s druhým displejem z elektronického papíru YotaPhone, kvadrikoptéra Parrot, 3D brýle Oculus Rift, herní konzole Kinect 2, bezdotykové ovládání Leap Motion, tweetovací lednička Froste od Design Cartel a mnoho dalšího.

Výběr z jednotlivých sálů:

Velký sál

Ředitel marketingu České spořitelny, Josef Hlavenka, bude hovořit o lesku a bídě virálního marketingu v Čechách. Ukáže skvělé i odstrašující příklady a odhalí názory lidí z branže, co oni sami říkají na úroveň virálního marketingu u nás a jestli se jej daří realizovat. Herní designer a grafik Daniel Vávra vystoupí s inspirativní přednáškou s názvem „Dungeons & No Dragons“ aneb vývoj hry bez vydavatele. Prozradí, jak se jeho studiu Warhorse podařilo díky Kickstarteru získat od fanoušků po celém světě v přepočtu neuvěřitelných 37 milionů českých korun na realizaci počítačové hry zasazené do českého středověku.

Marketingový sál

Jak pracovat s cílením kampaní a jaký vliv má segmentace na jejich výsledky? Ukáže Matěj Novák z Czech Publisher Exchange ve svém tématu Behaviorální cílení 2.0: zkušenosti s využitím data management platform. Jak vám data mohou zvýšit prodej a umožnit Programatický branding? Na tuto otázku odpoví Robert Webster ze společnosti Crimtan. Ukáže, jak mohou být data prvních a třetích stran využita pro zvýšení prodejů a jakou hrají roli v efektivních Programatických branding kampaních.

Sál inspirace

Jestli vůbec lze v dnešní době digitálních médií přemýšlet nad výrobou tištěných novin řekne Robert Čásenký, zakladatel investigativního magazínu Reportér, v přednášce na téma Papírový start-up. Konzumace zpravodajství včera, dnes a zítra je téma Hany Friedlaenderové z agentury MEDIARESEARCH, která zodpoví otázky jak internet, mobilní zpravodajství a sociální sítě ovlivnily konzumaci zpravodajství a chování uživatelů.

Technologický sál

Proč je důležité aktivně hlídat firemní data a informace vysvětlí Jakub Mahdal ze společnosti Safetica Technologies v přednášce s názvem Na nebezpečnost informací si vzpomeneme, až když už je pozdě. O chystané evropské regulaci a síťové neutralitě, jejich dopadech na telekomunikační trh bude mluvit Ondřej Malý z Českého telekomunikačního úřadu.

Informace o programu konference a všech řečnících naleznete na stránkách akce:

Content 2017 Tip Kytary

Registrace probíhá prostřednictvím ONLINE FORMULÁŘE.

Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz. Partnery dále jsou Active24, AdForm, Crimtan, Česká spořitelna, Effectix, EtNetera, Gemius, GoPay, H1.cz, HyperMedia, Jobs.cz, MojeID, Newcast, T-Mobile. Mediálními partnery jsou Marketing&Media a STRATEGIE. Pořadatelem a odborným garantem je server Lupa.cz. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Našli jste v článku chybu?