Hlavní navigace

To nejzajímavější z českého online světa se dozvíte na Czech Internet Foru 2020

 Autor: Internet Info
Program letošního Czech Internet Fora je vyladěn k dokonalosti. Seznamte se s ním.
Redakce 17. 8. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Na již patnáctém ročníku konference se můžete těšit na spíkry z významných společností, jako jsou například MALL.TV, Nielsen Admosphere, LCG New Media, Atlantic Council, LEGO Group, Seznam.cz, CNN Prima NEWS, mediální dům Economia, Deník N a další.

Věnovat se budeme síle LinkedInu, boji proti fake news, vyhodnocování online kampaní v post-cookies době, placenému obsahu médií v České republice nebo inzerci na dezinformačních webech. Představíme si case study Seznamu o vypořádání se s pandemií nemoci COVID-19 a novou mediální spolupráci mezi CNC a MALL.TV. Zjistíme, jak lze pomocí práva zvýšit hodnotu značky a jak vyzrát na mediální plánování. Na konkrétním případě si ukážeme, jak lze uvést novou značku na trh pouze propojením digitálu a sales aktivit. A to samozřejmě není vše, program nabídne další aktuální témata.

Konference je ideálním místem pro:

WT100 klub3

  • zástupce vydavatelství a médií
  • odborníky mediálních a specializovaných agentur
  • marketingové ředitele a manažery
  • podnikatele z oblasti e-commerce
  • představitele telekomunikací a ICT firem
  • provozovatele webů
  • všechny nadšence do světa českého internetu

Sledujte web konference, seznamte se s našimi spíkryanotacemi jejich přednášek. K účasti stačí vyplnit jednoduchou registraci. Těšíme se na setkání s vámi.

Partnery konference jsou společnosti Dobrý web a LCG New Media. Mediálními partnery jsou MediaGuru, MJournal a Svět Chytře. Produktovým partnerem je EasyEvent. Organizátorem akce je server Lupa.cz za podpory TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.