Hlavní navigace

To nejzajímavější z českého online světa se dozvíte na Czech Internet Foru 2020

17. 8. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Internet Info
Program letošního Czech Internet Fora je vyladěn k dokonalosti. Seznamte se s ním.

Na již patnáctém ročníku konference se můžete těšit na spíkry z významných společností, jako jsou například MALL.TV, Nielsen Admosphere, LCG New Media, Atlantic Council, LEGO Group, Seznam.cz, CNN Prima NEWS, mediální dům Economia, Deník N a další.

Věnovat se budeme síle LinkedInu, boji proti fake news, vyhodnocování online kampaní v post-cookies době, placenému obsahu médií v České republice nebo inzerci na dezinformačních webech. Představíme si case study Seznamu o vypořádání se s pandemií nemoci COVID-19 a novou mediální spolupráci mezi CNC a MALL.TV. Zjistíme, jak lze pomocí práva zvýšit hodnotu značky a jak vyzrát na mediální plánování. Na konkrétním případě si ukážeme, jak lze uvést novou značku na trh pouze propojením digitálu a sales aktivit. A to samozřejmě není vše, program nabídne další aktuální témata.

Konference je ideálním místem pro:

Konference WebTop100 2024 Digitální marketing

  • zástupce vydavatelství a médií
  • odborníky mediálních a specializovaných agentur
  • marketingové ředitele a manažery
  • podnikatele z oblasti e-commerce
  • představitele telekomunikací a ICT firem
  • provozovatele webů
  • všechny nadšence do světa českého internetu

Sledujte web konference, seznamte se s našimi spíkryanotacemi jejich přednášek. K účasti stačí vyplnit jednoduchou registraci. Těšíme se na setkání s vámi.

Partnery konference jsou společnosti Dobrý web a LCG New Media. Mediálními partnery jsou MediaGuru, MJournal a Svět Chytře. Produktovým partnerem je EasyEvent. Organizátorem akce je server Lupa.cz za podpory TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).