Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Tomáš Braverman (Heureka.cz): Chceme českým e-shopům pomáhat s expanzí do ciziny od TDS - V podstatě souhlasím a nechápu ty záporné hlasy...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 2. 2019 20:02

    TDS

    V podstatě souhlasím a nechápu ty záporné hlasy u příspěvku.
    Ještě jsou docela vtipné ty jejich "dny dopravy zdarma" - vysloveně diktovala Heureka eshopům podmínky, za jakých mají prodávat a že doprava zdarma musí být na konkrétní dopravce, že nabídnout jen třeba Zásilkovnu nebo (jejich) Uloženku se nepočítá.
    Ono Alza moc dobře věděla, proč šla z Heuréky pryč a zdaleka to nebylo proto, jak se tvrdí "že je drahá". Ale právě kvůli tomu, aby Rockaway neviděl tak jednodušše na jejich čísla. Cenově vychází Alza většinou z velkých eshopů jako ta levnější nebo stejná (až na občasné úlety).
    My na eshopu jsme přestali placenou verzi Heureky využívat už pár let zpátky - právě kvůli nesmyslnému (ne)párování zboží a kategorií (co jsme si s Heurékou vyměnili mailů...) a taky u levnějšího zboží to víceméně nemá cenu řešit, sice jsme u konverzí byly mírně v plusu, ale nakonec jsme to vypnuli. Mnohem přínosnější je klasický sklik.

  • 30. 1. 2019 11:26

    Bleble

    Od doby, co Heuréku koupila Rockaway to jde pěkně do háje. Prakticky se zastavil rozvoj netopových kategorií. Dříve se Heuréka podotýkala s vyvážením vyhovět eshopům a zákazníkům, od koupě se soustředí převážně na sebe a ostatní chtějí jen odrbat. Vydírá eshopy vlastní lživou interpretací GDPR, všechny se snaží nahnat do jejich super loupežného Heuréka Košíku a co asi úplně nejhorší, začali bidovat do Ads a Skliku aby přesměrovali traffic uživatelů přes jejich portál na sílu, takže zvyšují ceny reklamy, tím pádem náklady na marketing a logicky se to odráží i na ceně zboží. A samozřejmě je to nástroj sloužící celé skupině Rockaway pro sledování konkurence, vlastně se divím, že ještě nezačala hromadná vlna odchodu eshopů, hlavně těch, jež jsou přímou konkurencí CZC a Mallu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).