Hlavní navigace

Názory k článku Tomáš Braverman (Heureka.cz): Chceme českým e-shopům pomáhat s expanzí do ciziny

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 1. 2. 2019 20:02

    bez přezdívky

    V podstatě souhlasím a nechápu ty záporné hlasy u příspěvku.
    Ještě jsou docela vtipné ty jejich "dny dopravy zdarma" - vysloveně diktovala Heureka eshopům podmínky, za jakých mají prodávat a že doprava zdarma musí být na konkrétní dopravce, že nabídnout jen třeba Zásilkovnu nebo (jejich) Uloženku se nepočítá.
    Ono Alza moc dobře věděla, proč šla z Heuréky pryč a zdaleka to nebylo proto, jak se tvrdí "že je drahá". Ale právě kvůli tomu, aby Rockaway neviděl tak jednodušše na jejich čísla. Cenově vychází Alza většinou z velkých eshopů jako ta levnější nebo stejná (až na občasné úlety).
    My na eshopu jsme přestali placenou verzi Heureky využívat už pár let zpátky - právě kvůli nesmyslnému (ne)párování zboží a kategorií (co jsme si s Heurékou vyměnili mailů...) a taky u levnějšího zboží to víceméně nemá cenu řešit, sice jsme u konverzí byly mírně v plusu, ale nakonec jsme to vypnuli. Mnohem přínosnější je klasický sklik.

  • 30. 1. 2019 11:26

    Bleble

    Od doby, co Heuréku koupila Rockaway to jde pěkně do háje. Prakticky se zastavil rozvoj netopových kategorií. Dříve se Heuréka podotýkala s vyvážením vyhovět eshopům a zákazníkům, od koupě se soustředí převážně na sebe a ostatní chtějí jen odrbat. Vydírá eshopy vlastní lživou interpretací GDPR, všechny se snaží nahnat do jejich super loupežného Heuréka Košíku a co asi úplně nejhorší, začali bidovat do Ads a Skliku aby přesměrovali traffic uživatelů přes jejich portál na sílu, takže zvyšují ceny reklamy, tím pádem náklady na marketing a logicky se to odráží i na ceně zboží. A samozřejmě je to nástroj sloužící celé skupině Rockaway pro sledování konkurence, vlastně se divím, že ještě nezačala hromadná vlna odchodu eshopů, hlavně těch, jež jsou přímou konkurencí CZC a Mallu.

  • 29. 1. 2019 21:50

    bez přezdívky

    Mně by pro začátek (už tak asi 7-8 let zpět...) stačilo, aby Heuréka, když se prezentuje jako "srovnávač", byla schopna opravdu produkty / ceny srovnávat - tj. daný produkt byl v jedné kategorii a stejný produkt klidně ve třech kategoriích. Dokud Heureka nepochopí, že stejný produkt mohou prodávat různě zaměřené eshopy, které logicky mají jinak vytvořené kategorie a nebude schopna to spárovat, pak to bude pořád jen polovičatý srovnávač. Přitom stačí jít více podle EANů a ne jen to házet na eshopy, že to mají dát do "správných" kategorií - eshop nebude překopávat kategorie a řazení podle Heuréky, to má dělat Heuréka a její administrátoři.
    Nehledě na to, že od doby, co Heuréka není nezávislá, tak stejně je potřeba se podívat na ceny / nabídku i jinde, protože preferuje své shopy.

  • 29. 1. 2019 21:52

    bez přezdívky

    oprava: tj. daný produkt byl POUZE v jedné kategorii a NE stejný produkt klidně ve třech kategoriích