S výjimkou televize Prima, která by podle slov svého generálního ředitele Marka Singera viděla ráda svůj podíl na publiku jako co nejvyšší, jsou plány tuzemských stanic vcelku skromné a očekávané. Vyplývá to z aktuálního vydání oborového týdeníku Marketing a Media, který oslovil šéfy jednotlivých kanálů a jako jednu z otázek jim položil, jakou sledovanost by u své televize viděli rádi za rok.
ČTĚTE TAKÉ: Nova Cinema poráží televizi Barrandov. Jejími vlastními zbraněmi
Samozřejmě co nejvyšší,
neváhal z odpovědí Singer z Primy. To ředitelka televizních kanálů a programu Novy Alex Ruzek byla o něco sdílnější. Rádi bychom se u Nova Group (Nova a Nova Cinema, pozn. red.) v prime timu drželi nad hranicí 40 % u 15–54,
uvedla Ruzek a v podstatě tak už potvrdila plán, který si skupina dlouhodobě stanovila. Výkonný ředitel ČT 1 Radan Dolejš chce zastavit propad sledovanosti této stanice a polepšit si o 1% bod. Nic se nemění ani na plánu Barrandova, který by měl rád průměrný podíl na sledovanosti okolo 8 %.