Hlavní navigace

TV Barrandov chce nabídnout samé „dobré zprávy“

28. 3. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

28. 3. 2008

Jak odlišit zpravodajství nových digitálních televizí od zaběhlého modelu zpráv na Nově a Primě? Připravovaná digitální televize Barrandov několikrát deklarovala, že chce nabídnout něco „zcela nového“. O jiné podobě zpráv se nedávno zmínil v rozhovoru pro týdeník Marketing&Media programový ředitel TV Barrandov Přemysl Svora.

tip do článku - hlasujte KL

Chceme nabídnout jinou podobu zpráv, kterou bychom rádi přitáhli i diváky současných televizních novin. Ne ovšem ve stejném čase jako konkurence. Lišit se budeme v dramaturgii pořadu, skladbě příspěvků a výběru moderátorů. Chceme neokoukané lidi, kteří televizní zprávy ještě nemoderovali, prohlásil Svora.

Čím se tedy zprávy na TV Barrandov odliší od konkurence? Podle ochranné známky, kterou si televize nechala registrovat tento týden, plánuje samé „dobré zprávy“. Zpravodajská relace by tedy měla být méně krvavá než na Nově a také méně politická. Jak tomu bude ve skutečnosti, se diváci přesvědčí už letos v červenci, kdy by chtěla nová televize zahájit vysílání. Na červen Barrandov oznámil termín dokončení stavby svého sídla, Paláce zábavy.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.