UVNITŘ LOGO Soutěž o nejoblíbenější českou píseň všech dob připravuje televize Barrandov. Nechala si už u Úřadu průmyslového vlastnictví registrovat název a logo tohoto pořadu – „Ta naše písnička česká, soutěž o nejoblíbenější českou písničku všech dob“. Barrandov tak patrně navazuje na již dříve registrovaný název „To byl váš hit“, který evokoval zájem televize o licencovaný formát Český hit od slovenské produkční společnosti Maya.
K TÉMATU: Televize Barrandov si registruje název a logo pořadu To byl váš hit
Ředitel marketingu a vlastní tvorby Barrandova Janis Sidovský však serveru DigiZone.cz řekl, že o formát od společnosti Maya, která v minulosti produkovala soutěž Slovenský hit pro veřejnoprávní Slovenskou televizi, a usiluje o vznik „federálního“ Česko-slovenského hitu ve spolupráci České a Slovenské televize, nejde. Jde o jiný projekt, o jehož nasazení ještě není rozhodnuto,
uvedl Sidovský.

Zdroj: Úřad průmyslového vlastnictví