Televize Barrandov a Prima Group budou od příštího roku prodávat reklamní časy společně. Serveru Media&Marketing to potvrdil obchodní ředitel Primy Martin Konrád. Nové obchodní zastoupení, které bude společný prodej zajišťovat, by mělo podle jeho informací registrováno během jednoho týdne. Server MediaGuru.cz už začátkem minulého měsíce informoval, že Prima zruší od Nového roku provize pro agentury při nákupu reklamních časů a o vlastním obchodním zastoupení uvažuje.
K TÉMATU: Prima zdraží reklamu, chce ji prodávat sama a zastupovat další televize, třeba Barrandov
TV Barrandov bude mít podíl v našem balíku 14 %, cílová skupina zůstává 15+. Pokud někdo bude chtít nakoupit i jiné kombinace našich televizních stanic či samotné stanice, potom to bude možné dle ceníku zveřejněného v obchodní politice a za podmínek uveřejněných tamtéž,
sdělil Mediím&Marketingu Konrád. MediaGuru.cz pak upřesnil podíl Prima Group na společném balíku takto:Prima family 68 %, Prima Cool 12 % a Prima love 6 %.