Hlavní navigace

TV Barrandov kývla na nabídku Primy. Reklamu budou prodávat společně

4. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Zastoupení stanic ve společném prodeji má být takovéto: Prima family 68 %, Prima Cool 12 %, Prima love 6 % a TV Barrandov 14 %. Dohoda začne platit od příštího roku.

Televize Barrandov a Prima Group budou od příštího roku prodávat reklamní časy společně. Serveru Media&Marketing to potvrdil obchodní ředitel Primy Martin Konrád. Nové obchodní zastoupení, které bude společný prodej zajišťovat, by mělo podle jeho informací registrováno během jednoho týdne. Server MediaGuru.cz už začátkem minulého měsíce informoval, že Prima zruší od Nového roku provize pro agentury při nákupu reklamních časů a o vlastním obchodním zastoupení uvažuje.

BRAND24

K TÉMATU: Prima zdraží reklamu, chce ji prodávat sama a zastupovat další televize, třeba Barrandov

TV Barrandov bude mít podíl v našem balíku 14 %, cílová skupina zůstává 15+. Pokud někdo bude chtít nakoupit i jiné kombinace našich televizních stanic či samotné stanice, potom to bude  možné dle ceníku zveřejněného v obchodní politice a za podmínek uveřejněných tamtéž, sdělil Mediím&Marketingu Konrád. MediaGuru.cz pak upřesnil podíl Prima Group na společném balíku takto:Prima family 68 %, Prima Cool 12 % a Prima love 6 %.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).