Hlavní navigace

TV Barrandov posiluje, minulý týden dosáhla denního podílu 2,06 %

17. 6. 2009
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
17. 6. 2009

UVNITŘ GRAF SLEDOVANOSTI VŠECH TELEVIZÍ Pozici nejsilnější „malé“ digitální televize minulý týden potvrdila plnoformátová TV Barrandova. Podle měření peoplemetrů dosáhla průměrného celodenního podílu 2,06 procenta na dospělém publiku. To je o 0,33 procentního bodu více než v předminulém týdnu, kdy se Barrandov poprvé objevil mezi volně zveřejňovanými daty o sledovanosti českých televizí na webu Asociace televizních organizací (ATO).

GRAF: Podíly českých televizí na sledovanosti za 24. týden 2009 (PDF, 23kB)

Poměrně slušný podíl si Barrandov udržel i v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin. Denně jej v tuto dobu sledovalo v průměru 1,81 procenta diváků starších patnácti let, kteří trávili čas u televize. Barrandov tak ve sledovanosti přeskočil všechny tematické kanály velkých televizí – ČT, NovyPrimy.

Největším skokanem uplynulého týdne je ale první program České televize. Jedničku sledovalo po celý den v průměru 19,02 procenta dospělého publika, což je o 1,04 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během prime time průměrný podíl ČT 1 ještě stoupnul na 20,73 procenta. Oproti tomu zájem o ČT 2 klesal. V celodenních číslech dosáhla Dvojka průměrného podílu 4,73 procenta (o 0,56 procentního bodu méně než minule), v hlavním vysílacím čase pak 3,94 procenta.

Zpravodajský kanál ČT 24 si mezitýdenně pohoršil. Minulý týden dosáhl celodenního podílu 1,80 procenta oproti 2,20 procentům v týdnu předchozím. Během prime time průměrný podíl ČT 24 ještě klesl na 0,99 procenta. Oproti tomu sportovní kanál ČT 4 si v celodenních číslech polepšil z podílu 0,80 procenta v předminulém týdnu na 0,98 procenta v týdnu minulém. V hlavním vysílacím čase Čtyřku sledovalo v průměru 0,70 procenta dospělého publika.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden (Zdroj: www.ato.cz)

Stoupal také zájem o televizi Nova. Hlavní program Novy vykázal celodenní podíl 39,12 procenta, což je o 0,33 procentního bodu více než v předminulém týdnu (nárůst je stejně velký jako u mnohem méně sledované TV Barrandov). Během prime time podíl Novy stoupnul na průměrných 43,42 procenta. Filmový kanál Nova Cinema dosáhl v celodenních číslech průměrného podílu 1,40 procenta (pokles o 0,13 procentního bodu), ve večerních časech pak 1,15 procenta.

BRAND24

Televizi Prima sledovanost klesala. Hlavní program Primy dosáhl v uplynulém týdnu celodenního průměrného podílu 17,52 procenta, což je o 1,01 procentního bodu méně než v týdnu předchozím. V hlavním vysílacím čase podíl Primy ještě klesnul na 16,75 procenta. Stoupal naopak zájem o program Prima Cool. V celodenních číslech dosáhla tato stanice průměrného podílu 0,83 procenta (o 0,09 procentního bodu více než minule), během prime time vykázala podíl 0,72 procenta.

Posilovaly také další malé kabelové a satelitní televize. V souhrnném celodenním průměrném podílu na trhu dosáhly hodnoty 12,54 procenta, což je o 0,12 procentního bodu více než předminulý týden. V hlavním vysílacím čase však podíl těchto televizí tradičně klesl až na průměrných 9,79 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).