Plnoformátová digitální televize Barrandov, která vznikla jako protiváha Novy a Primy v terestrickém vysílání, překročila 300 dní své programové existence. Mluvčí televize Janis Sidovský při této příležitosti vydal tiskovou zprávu, ve které shrnul základní statistiku vysílání od 11. ledna do 11. listopadu.
TV Barrandov odvysílala 8 560 pořadů vlastní tvorby a akvizice, přičemž dosáhla značných diváckých úspěchů. V červnu 2009 management TV Barrandov strategicky rozhodl o přistoupení k elektronickému měření sledovanosti formou peoplemetrů a hned v prvním měsíci měření dosáhl výsledku 1,91% průměrného share. V říjnu 2009 průměrný share stoupl na 2,53%, což je o 0,61% více,
uvedl Sidovský.
ROZHOVOR: Janis Sidovský: Úspěch TV Barrandov nepřeceňujeme
Vysílání TV Barrandov v současnosti představuje průměrný denní zásah 636 tisíc diváků starších 15 let. Průměrný týdenní zásah TV Barrandov představuje 1,94 milionu diváků starších 15 let. Nejsilnější diváckou skupinou uplynulého období byly ženy ve věku nad 45 let. TV Barrandov se ve své koncepci snaží cílit i na ty diváky, o které nemá zájem Nova s Primou. Barrandov tedy produkuje pořady i pro cílové skupiny nad 49 let, příkladem je sitcom Cyranův ostrov s Ivanem Mládkem, který patří mezi nejúspěšnější pořady televize.