Hlavní navigace

TV Barrandov rozbíhá prodej reklamy na základě výsledků z peoplemetrů

31. 8. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

31. 8. 2009

Digitální televize Barrandov společně se svým mediálním zastoupením začíná s prodejem reklamy podle cen, které vygeneruje na základě ratingových bodů sledovanosti. Mediální zastoupení Media Master stanovilo základní cenu za ratingový bod (GRP) na září v úrovni 14 tis. korun. Uvádí to týdenník Marketing & Media. Hlavní vysílací čas televize je od 20 hod. do 23 hod., mimo tento čas dostávají zadavatelé slevu 30 %.

Další slevy nebo přirážky oproti základné hodnotě v ceníku závisí od toho, ve které sezoně se reklama vysílá. Sleva v úrovni 20 % je pro období slabší sezony, naopak 20% přirážka je pro měsíce silné sezony. TV Barrandov bude svou reklamu prodávat pro cílovou skupinu 15 +. Nejsledovanější komerční televize Nova, která se orientuje na skupinu diváků ve věku 15–54 let, prodává ratingový bod za ceníkovou cenu 29 600 Kč.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.