Digitální televize Barrandov společně se svým mediálním zastoupením začíná s prodejem reklamy podle cen, které vygeneruje na základě ratingových bodů sledovanosti. Mediální zastoupení Media Master stanovilo základní cenu za ratingový bod (GRP) na září v úrovni 14 tis. korun. Uvádí to týdenník Marketing & Media. Hlavní vysílací čas televize je od 20 hod. do 23 hod., mimo tento čas dostávají zadavatelé slevu 30 %.
Další slevy nebo přirážky oproti základné hodnotě v ceníku závisí od toho, ve které sezoně se reklama vysílá. Sleva v úrovni 20 % je pro období slabší sezony, naopak 20% přirážka je pro měsíce silné sezony. TV Barrandov bude svou reklamu prodávat pro cílovou skupinu 15 +. Nejsledovanější komerční televize Nova, která se orientuje na skupinu diváků ve věku 15–54 let, prodává ratingový bod za ceníkovou cenu 29 600 Kč.