K další personální změně dochází v plnoformátové televizí Barrandov. Její dosavadní šéfku marketingu a PR Martinu Slavíkovou nahradila Petra Hrušová. Na svém webu na to upozornila sama televize. Petra Hrušová do televize přešla z agentury Médea; předtím působila jako PR konzultantka a tisková mluvčí. Má vystudované obory sociologie a mediální studia na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně,
uvedla TV Barrandov. Slavíková působila na tomto postu od října loňského roku, na své pozici tedy vydržela přibližně půl roku.
Z ARCHIVU: Marketing a PR televize Barrandov vede Martina Slavíková. Přišla z agentury Médea
Martina Slavíková, která vedla PR a marketing televize doposud, převzala tyto aktivity ještě po bývalém managementu televize – Janisi Sidovském, který vedle programového oddělení vedl také marketing a zároveň byl místopředsedou představenstva licencované společnosti Barrandov Televizní Studio, a Kateřině Kotalové, PR manažerce, která přešla na stejnou pozici do dnes již neexistující televize Pětka. Sidovský se věnuje v současné době vlastním podnikatelským aktivitám, Kotalová nadále pokračuje jako manažerka v několika pozicích. Stará se například i o PR Retro Music TV.