Hlavní navigace

TV Barrandov vyměnila po půl roce šéfku marketingu a PR, vede je Petra Hrušová

24. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Martina Slavíková, která vedla marketing a PR televize doposud, převzala v loňském roce tyto aktivity ještě po bývalém managementu. Pozici vykonávala od října 2012.

K další personální změně dochází v plnoformátové televizí Barrandov. Její dosavadní šéfku marketingu a PR Martinu Slavíkovou nahradila Petra Hrušová. Na svém webu na to upozornila sama televize. Petra Hrušová do televize přešla z agentury Médea; předtím působila jako PR konzultantka a tisková mluvčí. Má vystudované obory sociologie a mediální studia na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně, uvedla TV Barrandov. Slavíková působila na tomto postu od října loňského roku, na své pozici tedy vydržela přibližně půl roku.

MMF24

Z ARCHIVU: Marketing a PR televize Barrandov vede Martina Slavíková. Přišla z agentury Médea

Martina Slavíková, která vedla PR a marketing televize doposud, převzala tyto aktivity ještě po bývalém managementu televize – Janisi Sidovském, který vedle programového oddělení vedl také marketing a zároveň byl místopředsedou představenstva licencované společnosti Barrandov Televizní Studio, a Kateřině Kotalové, PR manažerce, která přešla na stejnou pozici do dnes již neexistující televize Pětka. Sidovský se věnuje v současné době vlastním podnikatelským aktivitám, Kotalová nadále pokračuje jako manažerka v několika pozicích. Stará se například i o PR Retro Music TV.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).