Nejmladší plnoformátová televize Barrandov dosáhla v únoru podílu 1,17 procenta na sledovanosti. Ve sledovanosti mezi „ostatními stanicemi“ se tak zařadila za ČT24, ČT4 Sport a Novu Cinema. Letošní cíl televize, tak jak ho před spuštěním vysílání veřejně prezentoval bývalý programový ředitel Přemysl Svora, je dosáhnout přibližně tři procenta v podílu na sledovanosti. Po dvou měsících vysílání se tak podařilo tento cíl naplnit z jedné třetiny.
PROHLÉDNĚTE SI: Na návštěvě u… nové digitální televize Barrandov
„Máme ambici dosáhnout tak 2–3 procenta celodenního sharu. A tím myslím share, ne rating, což si někteří novináři pletou,“ uvedl Svora v rozhovoru pro server RadioTV.cz několik týdnů před spuštěním televize a dodal: „Nejsme blázni, abychom plánovali mít 12 ratingových bodů v sledovanosti. Bylo by to úžasné, ale nezdá se to být reálné. I Prima začínala s velice nízkými ratingy, ty starty nejsou jednoduché. Zvyk diváků na již zaběhnuté televize je velmi silný.“