Televize Markíza včera spustila web svého nového kanálu s názvem Doma. Webu dominuje růžová barva, poutá na programové akvizice a má v sobě i linky na další články z jiných webů skupiny Markízy především bulvárního charakteru. Potenciální divačky se tak můžou dočíst o tom, že jistá slovenská celebrita touží po polibcích. Web nabízí i návod na to, jak být kvalitním milencem, a po čem ženy nejvíce touží v ložnici. Zda i to bude programovou náplní nového kanálu ale web zatím neuvádí – v článcích totiž chybí konkrétní údaj o vysílacím čase podobného produktu.
Je překvapivé, že Markíza si název pro svůj druhý program zvolila bez toho, aby pro něj našla vhodnou a nezaměnitelnou doménu. Web se totiž nachází na adrese doma.markiza.sk, a nemá vlastní krátkou doménu DOMA.sk. Ta totiž patří vydavatelství Jaga Group, které ji využívá pro svůj magazín o bydlení. Markíza si tedy zvolila jinou variaci domény a svůj web bude nabízet i pod tvdoma.sk případně domatv.sk.