Hlavní navigace

Twitter koupil "blogovací službu" Posterous

13. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Twitter potvrdil koupi www.posterous.com, cílem akvizice je „vylepšit mobilní a webové sdílení“ (představujte si pod tím prakticky cokoliv chcete). Twitter zároveň ujišťuje, že Posterous bude fungovat i nadále a případné změny budou dostatečně oznámeny a ti co nejsou spokojeni, budou mít možnost exportu svých dat „v nadcházejících týdnech“.

Twitter potvrdil koupi www.posterous­.com, cílem akvizice je „vylepšit mobilní a webové sdílení“ (představujte si pod tím prakticky cokoliv chcete). Twitter zároveň ujišťuje, že Posterous bude fungovat i nadále a případné změny budou dostatečně oznámeny a ti co nejsou spokojeni, budou mít možnost exportu svých dat „v nadcházejících týdnech“.

Při čtení Acquisition FAQ se ale nelze ubránit dojmu, že Twitter se chystá službu Posterous.com uzavřít. Posterous.com vzniklo v roce 2008 v podobě inovativní blogovací služby. Hlavním cílem bylo vytvořit službu, která výrazně usnadňuje blogování (a hlavně publikování jako takové). Pozdější snaha o odlišení se od ostatních služeb přinesla Posterous Space, poněku zmatené rozšíření a změny, které měly reagovat i na vzrůstající vliv sociálních sítí. Posterous má aktuálně přes 15 milionů uživatelů. 

Zdroj: Welcoming the Posterous team to the flock a Posterous is Joining the Flock at Twitter

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.