Provozovatelé mikroblogovací platformy Twitter se pochválili za úspěšný boj se spamem. Ještě loni v srpnu se podíl obtěžujících spamových příspěvků na tomto komunitním serveru pohyboval okolo deseti procent. V listopadu se pak podařilo spam se střídavými úspěchy tlačit k hranici pěti procent. V té době Twitter zavedl funkci pro uživatelská hlášení o spamu. Aktuálně dle statistik provozovatelů služby Twitter se podíl spamu daří držet okolo jednoho procenta.
Provozovatelé serveru Twitter však upozorňují, že jde jen o dílčí úspěch, protože boj se spamem je nekonečný. Očekávají další eskalaci zájmu spammerů o Twitter s rostoucí popularitou této mikroblogovací služby. Zvláště, když některé analytické společnosti v dlouhodobějším časovém horizontu věští ústup e-mailu do pozadí a přesun větší části internetové komunikace právě do prostřední komunitních serverů. (Twitter Blog)