Twitter začíná testovat automatické přehrávání videa ve feedu příspěvků

25. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Twitter
Vybraná část amerických uživatelů iOS aplikace hlásí novinku ve světě 140 znaků. Twitter se tak znovu opičí po Facebooku.

Byl to opravdový poprask, když Facebook nastavil videa tak, aby se začala přehrávat automaticky a ukrajovala z datových limitů uživatelů cenné megabajty. Teď už to zkouší i Twitter.

Sociální síť testuje podle serveru Mashable dva modely. V jednom uvidí uživatelé celé video ve smyčce a v druhém jen prvních šest vteřin. Videa, která uživatelé sdílí z videoslužby Vine, se ale sama nepřehrávají.  

Twitter v tom vidí kromě další inovace i možný způsob, jak získat víc peněz od firem. Tam totiž zatím za Facebookem zaostává. Automaticky přehrávaná videa na účtech jednotlivých značek by mohla zaujmout uživatele mnohem efektivněji. A jak ukazuje příklad Facebooku, dá se u nich velmi dobře prodávat reklama. 

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Facebook s touto službu začal koketovat před dvěma lety a naplno ji rozjel během loňského roku. Podle Marka Zuckerberga si dnes na největší sociální síti pustí uživatelé každý den 3 miliardy videí. Za sledované video považuje to, které běželo alespoň tři vteřiny. 

S automatickým přehráváním ale pracuje už i YouTube. Ten přidal novou službu do systému na začátku letošního roku

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).