Sociální síť Twitter zkouší nový způsob, jak svých 200 milionů uživatelů prodat inzerentům, aniž by je příliš agresivní reklamou odradila od dalšího používání služby. Poslední pokus se jmenuje Promoted Tweets. Twitter jejich start oznámil včera na firemním blogu.
„Protekční tweety“ inzerentů se budou zobrazovat jen těm uživatelům, kteří značku na Twitteru z vlastní vůle sledují. Výhodu budou mít v tom, že se budou zobrazovat na začátku seznamu nových zpráv, a zvýší se tak šance, že si jich čtenáři všimnou. Každý takový placený tweet se přitom zobrazí jen jednou a při obnovení stránky se propadne dolů, nahrazen novými zprávami, stejně jako všechna ostatní pípnutím. Jedním kliknutím také půjde odběr Promoted Tweets zrušit, slibuje Twitter.
Nový model inzerce začíná Twitter, který hledá funkční obchodní model bez větších úspěchů už od svého vzniku v roce 2006, zkoušet ve spolupráci se značkami jako Best Western, Dell, Gatorade, Groupon, HBO, JetBlue, LivingSocial, Microsoft Xbox, Red Bull, Sephora, Starbucks či Virgin America.
Zdroj: Twitter