DOPLNĚNO Česká televize sice od začátku letošního roku provedla ve své hlavní zpravodajské relaci Události řadu větších i menších změn, například zařazení bloku Události za okamžik a Počasí
, na sledovanost kanálu Prima family to ale zatím stále nestačilo. Informoval o tom server MediaGuru.cz, který přinesl grafy vývoje hlavních zpravodajských relací všech hlavních plnofomátových stanic, mimo jiné tedy i Novy.
ČTĚTE TAKÉ: ČT si vyzkoušela adepty pro Události, mimo jiné i Olgu Lounovou
MediaGuru připomíná, že hlavní zpravodajská relace České televize Události zůstává pod úrovní sledovanosti Zpráv FTV Prima i tehdy, pokud se sečte jejich počet diváků na kanálech ČT 1 a ČT 24, kde se souběžně vysílá. Nad relaci Prima family se Události dostaly jen dvakrát v roce – v první lednový den, kdy Prima zaznamenala svůj nejslabší výsledek kvůli přelaďování na Prima family, a pak v pondělí 6. února, kdy relace Události měla o 11 tis. diváků více než Zprávy FTV Prima,
konstatoval MediaGuru. Výrazných změn včetně proměny grafiky a moderátorů se mají Události dočkat na jaře. Přesný termín zatím oznámen nebyl.
ČTĚTE TAKÉ: Česká televize opět prodloužila Události. V pondělí byly poprvé do 19:41
Česká televize navíc začala podle serveru Mediář.cz shánět slogan pro svou hlavní zpravodajskou relaci, a to konkrétně prostřednictvím e-mailu, který poslala vybraným divákům. Na výběr je pět vět, z nichž jedna má co nejlépe vystihnout Události. Jsou to mimo jiné: Události, víc než zprávy; Události, chtějte vědět víc; Události, vaše skutečné zprávy nebo Události, jen skutečné zprávy. Dotazovaní musí odpovědět nejpozději do dnešní 20. hodiny.