Hlavní navigace

U:fon spustil pro své zákazníky internetovou samoobsluhu

25. 8. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Alternativní telekomunikační poskytovatel U:fon spustil po vzoru například konkurenčního mobilního operátora Vodafone internetovou službu Samoobsluha. Jeho klienti tak mohou prostřednictvím webového prohlížeče přistupovat k podrobnému výpisu hovorů, informacím o vyúčtování, aktuální provolané částce či množství dat zbývajících do vyčerpání datového limitu, nastavení služeb a objednání nových atd. (upozornil Karel Jírovec – děkujeme)

Alternativní telekomunikační poskytovatel U:fon spustil po vzoru například konkurenčního mobilního operátora Vodafone internetovou službu Samoobsluha. Jeho klienti tak mohou prostřednictvím webového prohlížeče přistupovat k podrobnému výpisu hovorů, informacím o vyúčtování, aktuální provolané částce či množství dat zbývajících do vyčerpání datového limitu, nastavení služeb a objednání nových atd. (upozornil Karel Jírovec – děkujeme)

U:fon zhruba v polovině prázdnin výrazně snížil cenu koncových zařízení – modemů. Minulý týden představil nový datový tarif bez paušálu se zpoplatněním po 15 minutách připojení, ovšem s cenovým stropem 800 korun měsíčně. Pokračuje i budování sítě, jejíž pokrytí zatím není úplně optimální. V posledních dnech U:fon oznámil, že ve Zlínském kraji a Olomouckém kraji dosáhl pokrytí přes 80 procent a zároveň zde otevřel své značkové pobočky.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.