Hlavní navigace

UPC Česko a Slovensko oficiálně se společným vedením

13. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: UPC
Kabelový operátor pokrývá v obou zemích 2 mil. domácností a služby zajišťuje pro asi polovinu z nich, z toho v Česku pro více než 600 tisíc.

S účinností od 1. června 2016 mají největší kabeloví operátoři v obou zemích společný vrcholový management. Cílem je podle firmy vytvoření struktury jednoho vedení, které bude řídit aktivity v obou zemích a posílí tak pozici obou částí společnosti.

Jmenování společného vedení je završením první fáze integrace, která bude pokračovat slaďováním a vylepšováním provozních a rozhodovacích procesů, posílením orientace na zákazníka a zkvalitněním zákaznické péče, říká se v zaslané zprávě.

ČTĚTE TAKÉ: UPC hlásí za rok 2015 solidní nárůst ve videoslužbách

UPC přehrává sedm dní nazpět. Krátce jsme to vyzkoušeli

Satelitní UPC DTH obsluhuje skoro 830 tisíc zákazníků, v Česku je to 120 tisíc

Křisťálová Lupa 24 hlasovani


Autor: UPC

Nová organizační struktura top managementu je optimálním řešením našich potřeb a budoucích výzev. Zároveň vytváří prostor pro efektivnější naplňování našich cílů a výměnu osvědčených postupů, což nám umožní posílení konkurenceschopnosti naší spojené společnosti na obou trzích. Věřím, že spojení top managementu v obou společnostech přispěje k rychlejšímu představování inovací, sjednocení obchodního přístupu a celkovému posílení díky úsporám z rozsahu. Jsem také přesvědčen, že zvolená strategie vytváří všechny předpoklady k tomu, abychom se stali silnou a ještě více konkurenceschopnou společností zaměřenou na zákazníka a poskytovali jsme nejlepší služby na obou trzích, uvedl Martin Miller, pověřený generální ředitel UPC v České a Slovenské republice.

Kabelové UPC, stejně jako slovenský a český FreeSat, které operují samostatně a jichž se sloučení netýká, patří pod jednoho majitele, kterým je Liberty Global. Obvykle se takováto konsolidace provádí za účelem snížení provozních nákladů, před nějakou ještě větší restrukturalizací či například před prodejem firmy nebo její části (zvýšení tržní hodnoty).

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).