Ke konci prvního pololetí letošního roku evidovala společnost UPC celkem 460 500 uživatelů svého internetového připojení. V segmentu televizní nabídky obsluhovala celkem 479 000 zákazníků. Navíc ještě české UPC dodává 151 700 zákazníků telefonní služby.
V oblasti televizních služeb označuje tisková zpráva UPC za divácky nejatraktivnější uvedení funkce Zpětné zhlédnutí, která umožňuje sledovat oblíbené programy až sedm dní nazpět. Vedle rozšiřování interaktivní Horizon TV, která nabízí přes padesát stanic v HD kvalitě, se programová expanze v druhém čtvrtletí týkala i mobilní televize Horizon Go. Po přidání celé řady nových stanic najdou zákazníci v nabídce téměř 130 programů všech žánrů, z toho více než padesát ve vysokém rozlišení,
uvádí se ve vyjádření UPC.
Od letošního května podporuje služba Horizon Go také aplikace Chromecast a Airplay, což umožňuje sledovat živé vysílání Horizon Go i v Apple TV, Smart TV nebo v televizních přijímačích se zařízením Chromecast. Tiskové vyjádření UPC také upozorňuje na navýšení portfolia videotéky MyPrime, která nabízí online sledování více než dvou tisíc filmových a seriálových titulů.
České UPC prošlo také v prvním pololetí letošního roku integrací se slovenskou pobočkou, která začala letos v dubnu. Sloučením vznikla společnost, která na obou trzích pokrývá téměř dva miliony domácností s jedním milionem zákazníků, kteří využívají 1,6 milionu služeb. První fáze integrace byla završena v červnu 2016 jmenováním společného top managementu, jehož vedením vedením byl dočasně pověřen Martin Miller.