Hlavní navigace

UPC hlásí více než 520 tisíc diváků své kabelové televize

3. 11. 2017
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Největšímu tuzemskému kabelovému operátorovi se za třetí čtvrtletí letošního roku povedlo navýšit počet předplatitelů televizních služeb o šest a půl tisíce.

Ve třetím čtvrtletí spustilo UPC nabídku Happy Home, podpořenou kampaní se sloganem Užijte si každý moment, spustilo novou rychlost připojení až do 500 Mb/s a představilo vlastní Wi-Fi router pojmenovaný Connect Box. Ve výsledku tyto snahy podpořily nárůst prodeje internetových služeb, kterých ve srovnání se druhým čtvrtletím přibylo 5700 a celkem tak UPC ke konci září obsluhovalo 492 100 internetových zákazníků. 

MINULÝ KVARTÁL: UPC hlásí 515 tisíc předplatitelů své kabelové televize

Nová nabídka Happy Home v kombinaci s VoD platformou Horizon také operátorovi přinesla dalších 6500 uživatelů digitálních televizních služeb. Celkový počet předplatitelů ve třetím čtvrtletí letošního roku dosáhl počtu 521 300 zákazníků.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).