Václav Bartoň, generální ředitel UPC ČR, na středečním setkání zaměstnanců a provozovatelů kabelových společností v Nymburce řekl, že do budoucna bude úplně jedno, jak se signál k divákovi dopraví, důležité však bude, aby byl v dostatečné kvalitě. Progresivní zákazník je ten, kterého si musíme po roce 2012 udržet. To nás odliší do budoucna od jiných platforem,
dodal Petr Bárta, ředitel společnost Elsat z Českých Budějovic.
Petr Opletal ze společnosti Rio Media přiznal, že mnoho zákazníků, kteří si nechali digitální kabel od nich, zachovalo také analogový příjem, aby ho mohli využít i u dalších televizorů. Po ukončení digitalizace sítě se nám výrazně daří zvýšit nárůst zisku od stávajících zákazníků. Lidé jsou ochotni více platit a jsou schopni si pořizovat i různé balíčky a doplňkové služby. Interaktivita je to, co potřebujeme,
uvedl Petr Opletal ze skupiny Rio Media.