Hlavní navigace

UPC odmítá, že by za nezařazením TV Public do kabelu byly osobní antipatie

17. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

17. 8. 2010

Kabelová společnost UPC odmítá tvrzení, že nechce pustit televizi Public do svých kabelových sítí kvůli osobním antipatiím mezi vedením obou firem. Společnost UPC zásadně nerealizuje a nemůže realizovat své obchodní aktivity s ohledem na jakékoliv osobní sympatie či antipatie, ale pouze a jen na základě výběrových řízení, popřípadě jiných objektivních kritérií, sdělil serveru DigiZone.cz mluvčí UPC František Malina.

K TÉMATU: Televize Public spolupracuje s iDnes.cz, nabízí videa z vlastních pořadů

MKT nástroje 2 tip

TV Public byla na přelomu roku 2009/2010 vyzvána, aby se spolu s jinými televizními stanicemi zúčastnila vypsaného výběrového řízení na zařazení do základní programové nabídky. V něm však nevyhrála, dodal Malina v reakci na včerejší zprávu DigiZone.cz o spolupráci televize Public a zpravodajského serveru iDnes.cz, v níž byl zmíněn fakt, že z velkých poskytovatelů kabelové televize chybí TV Public právě v nabídce UPC.

Výkonná ředitelka TV Public Renata Pešková a programový a obchodní ředitel stanice Ondřej Pohl v minulosti pracovali pro UPC.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.