Sdružení obrany spotřebitelů po řadě stížností klientů UPC vyzvalo největšího kabelového operátora u nás, aby začal řešit situaci, kdy je často téměř nemožné dovolat se na zákaznickou linku. Ze stížností adresovaných SOS bylo patrné, že v mnoha případech je zcela nemožné se dovolat na Klientské centrum UPC. V případech, kdy se toto podařilo, bylo čekání spotřebitele – klienta společnosti UPC tak dlouhé, že spotřebitel raději po uplynutí určitého času (řádově desítky minut) hovor ukončil, protože volání na Klientské centrum UPC je zpoplatněno,
stojí v tiskové zprávě Sdružení obrany spotřebitelů.
UPC slibuje nápravu. Na počátku letošního roku prý byli doškoleni noví operátoři, kteří momentálně začínají posilovat zákaznický servis. Do konce května se pak zakončí proces, který by měl být konečnou fází v doplňování kapacit klientského centra. Není to ovšem poprvé, kdy UPC slibuje nápravu. Už loni v září UPC slibovalo zlepšení nejpozději do listopadu v souvislosti s instalováním nové telefonní centrály. Problémy však přetrvávají.