Nevim jak vam, ale me 50Kc mesicne za pronajem zarizeni v hodnote (realne) 500Kc prijde jako zlodejina. navic samozrejme pronajem jakehokoli zarizeni je vzdy v cene, a je celkem jedno jestli vam to vyfakturuju oddelene nebo ne. Tudiz jednoduse jde o zdrazeni a tedy IMO o zmenu smlouvy, na kterou nemaji narok.
Vidím to asi tak, že UPC navýšila rychlost a chce za to nějaké peníze navíc. Kvůli smluvním podmínkám si nemůže jen tak změnit cenu za poskytovaný net, tak si našla položku "pronájem modemu" a hned se k potřebným penězům dostala.
Mně, jako dlouholetému zakázníkovi UPC to jednoduše nevysvětlili. Mně po 7 letech přišla faktura navýšená o 49 Kč za pronájem modemu. Jen doufám, že mně dodatečně nespočítají ten pronájem i za 7 let zpětně a nepošlou fakturu :-)
Bezny uzivatel neumi pouzit ani jakejkoli speedmetr a zjistit, zda opravdu dostava to, co mu obchodnik s vodou nasliboval. Bratranec se strasne divil, kdyz sem mu sdelil sladke tajemstvi, ze jeho linka realne dosahuje sotva 1/10 toho, co ma na tom papirku s vyuctovanim.
A jedinej duvod toho zjisteni bylo, ze se mu zaclo cukat video z youtube. Takze dokud BFU nejak vizuelne zacnecna vnimat nejaky problem, spokoji se i se sluzbou velmi vyrazne horsi, nez jakou mu poskytovatel slibuje. A takovych je 98%.
To je sice děsně fajn, že zákazník koupí modemu v dlouhodobém horizontu ušetří, rád bych ale dodal, že takový kabelový modem je mimo síť UPC NAPROSTO K NIČEMU, neboť je spárován s nastavením sítě od UPC a i kdyby nebyl, kolik dalších kabelovek tady máme, že...
U smluvního partnera UPC jsem několik let pracoval a musím říci, že UPC je skutečně evil company, která na zákazníka zvysoka se.. kašle.
Dobry den, musim rict, ze kdyz jsem vypovedel smlouvu s UPC z duvodu zmeny bydliste, tak jsem nemel zadny problem. Modem jsem vratil na klientskem centru na Zizkove, kde jsem si nechal pdepsat, ze vse vracim a bylo. To co tu lide popisuji mi prijde jako hodne pritazene za vlasy. V tuto chvili mam na novem bydlisti opet pripojeni od UPC a nemam si naco stezovat. Myslim, ze za ty penize je to odpovidajici sluzba.
Možná jsem to někde přehlédl, ale proč mám platit za starý modem platím UPC od začátku a tehdy to byl ještě Karneval (?). A byla to dle mého klasická akce modem zadarmo a smlouva na 2 roky, ta nějak.
Takže proč ted platit at už si to změnili, přerozdělili, postupně jak chtěli.
V nabídce totiž chybí varianta starý modem zdarma a ty nové případně za pronájem nebo si je koupit. Ale jakou logiku má když se ted rozhodnu koupit modem tento starý odeberou a dají mě za to nový. To je pokritectví. Nic víc. Je tím jako by obhajujou zdražení.
Dnes jsme zveřejnili krátký článek na www.dtest.cz/upcreklamace
Jsem názoru, že § 63 zákona o elektronických komunikací nedává možnost změnit obchodní podmínky, v části, která se netýká smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací a změna výpůjčky na nájem je tímto neplatná (občanský zákoník jednostrannou změnu takto neumožňuje).
Domoci se neplatnosti změny ale nebude rychlé, pokud by se náš názor prokázal, pak by UPC musela vracet vybrané nájemné (co se dnes zaplatí promlčí se až za 3 roky).
Dobrý den,
dnes jsem se dočetl na stránkách UPC,že stávající zákazníci,kteří mají tarif do 50 Mbit/s si musí ZAJISTIT VÝMĚNU MODEMŮ!!!
Tato výměna je účtována sazbou 650,-kč,toto neplatí pouze pro ty,kteří si "jejich" nový modem koupí (cena 1255,-kč)!
To mi hlava nebere,kde je závaznost jejich smlouvy?
Ať,je-li to nutné,modem tedy vymění,ale proč bych za něj měl platit,když už jim platím za ten stávající měsíční pronájem???
HNUS!!!
Odchozí rychlost je velmi pomalá! V roce 2013 mi přivedli internet koaxiálním kabelem, s odchozí rychlostí 1mB/s na 30 příchozích. Příbuzným na Slovensku se skype ode mne seká, uložto lze použít jen na druhém konci Brna na Netboxu, a o Cloudu můžu jen halucinovat! Když jem zažádal o zrychlení internetu, zavolala mi nějaká slečna a roztomilím hláskem mi sdělila, že kromě vyšší platby, mi naúčtují 1500,- Kč za nový modem, který prý ,,nutně" potřebuji pro připojení na rychlejší UPC. Netbox nám přivedl internet normálním datovým kabelem RJ45 který šel ihned strčit do síťové karty a počítač byl na internetu. koupil jsem v bazaru za 200,- Kč router a připojil 4 domácí počítače kabelem. Wifi jsem koupil též za 200,- Kč takže si můžeme udělat malou domácí internetovou kavárnu, Netbox nám běží za 300,- Kč 60mB/s odchozí ryhlost a samo i 60mB/s příchozí přes den a od cca 22h se zvedne rychlost 100/100mB/s atato rychlost je nesdílená! Jestli mi chce zavolat nějaký modrý manger s UPC tak tady je moje číslo! 602 959 933
UPC je především společnost, která se zákazníků štítí. Všechno se musí řešit přes webový formulář nebo telefon, jakýkoliv osobní styk není možný.
Výpovědi, reklamace a modemy se posílají na fiktivní adresy, na kterých nikdo není.
Existuje utajené pracoviště Klientského centra na adrese U nákladového nádraží 6, Pha 9, ale to je nedobytná pevnost, kam se cizí člověk nedostane. Dříve to občas šlo, viz http://roj.bloguje.cz/681392-horror-v-rezii-upc.php ale dnes je to prakticky nemožné.
V posledním roce je znám pouze jediný případ, kdy jen neobvyklá drzost a umně použité sociální inženýrství dotyčného umožnila průnik až do hlavní svatyně Klientského centra. Umožnil to jen vhodný oděv, smyšlená záminka a souhra okolností.
Od takovéto firmy se držte radši dál. Dokud není problém, je to v pořádku. Jakmile něco spletou, nedovoláte se zastání a ocitnete se v Kafkově románu.
Nejraději bych si koupil vlastní modem - podle toho co píšete se zdá, že nedá vybrat libovolný? Podle toho, co je tu psáno, bych si vlastní koupil nejraději od kohokoli jiného než od UPC - a hlavně aby podporoval IPV6. Z těchto se asi žádný nehodí?
http://www.alza.cz/search.htm?exps=dsl%20modem
Nevím jak dnes, ale právě v minulosti (třeba když si člověk chtěl koupit TV/DVB-C s CL slotem) se doporučovalo kontaktovat jejich partnera, zde zmíněnou firmu Lica, která zákazníkovi potvrdila zda mu dokáží takovou televizi zprovoznit. Zákazník prý pak dostal od UPC potvrzení, že si zakoupil licenci a Lica zprovoznila kabelový modem.
Myslím, že stejný postup by měl být i tehdy pokud si kupujete obyčejný modem, nedodávaný přímo UPC.
Jinak si ale myslím že se na věc díváte špatně. Vy vidíte cenu modemu, která je stanovena na 50 Kč/měsíc. Pokud je modem bezporuchový je to ze starny UPC nefér.
Ale jinak lze mluvit spíše o tom, že si 50 Kč/měsíc platíte další (sekundární) službu, jejíž součástí je že máte stále funkční zařízení které vám umožňuje odebírat službu primární (televizi, Internet). Zda je cena odpovídající, opět nejsem schopný posoudit. V každém případě je jen na UPC zda nakoupí nekvalitní zařízení s nízkou životností, nebo naopak kvalitní.
V každém případě, doporučuji vám vyjadřovat spokojenost či nelibost nohama a peněženkou. Kdo nevydrží rok bez Internetu a kabelovky je srab a zbabělec a nezbývá mu než platit a nadávat....
Ano, do minulého měsíce jsem platil 299,- teď mi přišla faktura na 351,- za půl roku mi začnou účtovat cca 600 a to odcházím. Zvyšování rychlosti je pro mne k ničemu 1Tbps nebo 10 Tbps na mail ???
Ale jinak jsem spokojený zákazník UPC. Nejprve mi dali HBO a HBO2 zdarma jako bonus, pak jsem zjisti, že v tichosti platím cca 300,- za dva programy na které jsem se nikdy nepodíval. Přišel jsem na to po 3 letech a zrušil jsem to. Tož tak. No a s tím oni počítají...
Nikoliv, kdyby to psali v UPC jménem spokojeného zákazníka, tak se ten virtuální uživatel bude rozplývat nad tím, že už konečně může UPC platit férovou cenu za modem a nemusí mít špatné svědomí z toho, že tu osm let starou krabičku v zůstatkové ceně tak 100Kč nemá zapůjčenou zadarmo.
No s nejvyšším tarifem by to s 8 let starou krabičkou těžko fungovalo. Každý kdo ho má, dostal nový modem.
Já si tarif 100/10 pořídil ihned po jeho oznámení a nemůžu si stěžovat. Modem už mi měnili asi čtyřikrát, prý odchází dost často.
Co vidím v okolí, tak dokud není nějaký problém, je UPC zlatá firma. Jakmile problém nastane, můžete mít štěstí a všechno se to vyřeší. Běda jak dojde k nějaké komplikaci. Pak jste v průšvihu a nejjednodušší cesta je to celé odhlásit a pak nově zavést na dalšího člena domácnosti.
Ti (píp) prostě zdražili internet. Když v minulosti zvyšovali rychlost, to si musel zákazník změnit tarif, automaticky nikdy nikomu nic nezvýšili, automaticky zvyšují jen ceny, třeba kvůli zvýšenému DPH, to bylo ještě pochopitelné, ale taková prasárna jako udělali teď... já si tu novou rychlost ani neměřil a je mi úplně jedno, jestli je vyšší, 10M mi stačí. Kdyby tu byla nějaká konkurence, tak hned přejdu, i když jsem jinak se stávající službou celkově spokojen.
Jasny, platebni rozkaz a jakysi soud na adresu na ktere uz clovek nebydli, protoze s UPC ukoncil smlouvu z duvodu stehovani. To ze ma UPC i telefon a email jim je jedno, oni si budou posilat jakesi smyslene upominky pouze postou na jiz nepouzivanou adresu.
UPC ma furu prodejnich mist, stanku, proc tam nevybiraji stare modemy, jsem presvedcen o tom ze kdybych tam prisel a strcil jim ho pod nos a chtel potvrzeni tak me ho samozrejme nedaj ale ja mam s nima smlouvu takze bych je mohl z tohoto duvodu zalovat, ze odmitli prevzit vec kterou chteji.
Nikoliv. Odkazované zařízení jsou ADSL modemy pro připojení k telefonní síti. U UPC člověk potřebuje zařízení podporující standard DOCSIS, tedy standard "kabelového internetu".
Takové se ale neprodávají, a i kdyby ano, stejně nebudou fungovat v síti UPC, jelikož UPC si, co vím, veškerý svůj HW speciálně přiohýbá.
Kupovat HW od UPC se sice může vyplatit finančně z dlouhodobého hlediska, ale po zrušení služby Vám doma zbyde krabice, která je úplně k ničemu a ani se nedá prodat. Tak to teda fakt díky...
UPC se zřejmě rozhodlo zvolit obchodní taktiku podobných neférových podpásovek, kdy se musím usmívat výmluvám o oddělení ceny za službu a pronájem zařízení- šlo o jasné navýšení.Jejich metody mohu doplnit o zkušenost s poskytnutými slevami. Již dvakrát mi UPC navýšilo cenu za internetové připojení a to i přes předchozí dohodu o pokračování slevy, vždy po cca dvou měsících, kdy sleva měla trvat rok. Dohoda je po telefonu, mají nahrávku a v té si také dohledali, že nelžu a cenu v prvním případě snížili nazpět. Druhý případ nastal dnes. Nevěřím tomu, že jde o chybu systému, JUPC prostě zkouší cenu průběžně navyšovat, někteří zákazníci si toho nevšimnou a UPC pak vydělává. Považuji to za nemorální, neomalené a nepoctivé. Bohužel české podnikatelské prostředí zdaleka ještě nedozrálo natolik, aby si páni podnikatelé uvědomili, že slušnost a poctivost se vyplácí. V Česku se evidentně vyplácí nepoctivost a lidé si bohužel nechávají hodně líbit.
Spíš bych řekl, že prapůvodní důvod vzniku tohoto "opatření" souvisí s kauzami "navracení modemů", eventuálně "náhrada poplatků za pronajaté modemy".
Oni prostě své zákazníky prodaly vymahačským firmám. Takhle se snad zbaví tahanic jak s těmito firmami, tak zákazníky. Zdůvodní proč to udělali, 50 Kč měsíčně již není zanedbatelná suma, určitě ne v Česku. Navíc tím vyřeší budoucí situace, ujasní pravidla a své postoje.
No a pak jsou ty všechny ty další věci. Třeba uvedené zrychlení, potřeba různých verzí modemů pro různé služby,...
Myslím, že současný stav je celkem korektní, ale o to více viniká jak byl ten v minulosti nekorektní. Oni vlastně jako firma poskytovali lidem (podle vyjádření UPC) úplně odlišné služby, než od nich lidé odebírali. Nespokojenost lidí být nemohla protože, to nevěděli a neměli jak poznat.
Pro mě je nejvetší problém u UPC to, že až je smlouva uzavřena s UPC já jako zákazník musím starý bezcenný modem vracet pouze poštou a pouze na nějakou pro mě neznámou firmu LICA. Na vrácený modem nedostanu žádné potvrzení a mohu jen čekat na exekutory za domělý dluh. To je ABSOLUTNĚ NEDŮVERYHODNÝ PŘÍSTUP od UPC!
Naprostý souhlas, zvýšit cenu tarifu, tak jsem ještě relativně ok, ale změnit BEZ OHLÁŠENÍ typ služby a připočíst ještě cenu za modem, to je fakt vrchol. Už jsem podala stížnost na čoi a čtú, snad se podaří aspoň trochu tyhle skandální počiny UPC zkrotit. Takovýhle jednání nemá omluvy a firma, která se takto prezentuje, nemá na dnešním trhu imho co dělat!
Nejak nechapu na co si tu kazdy stezuje? Na spoplatneni modemu upozornovali dlouho predtim. Dokonce upravili vseobecne podminky a pokud si pamatuju tak posilali na to upozorneni.
Mne osobne se cena nezmenila ani o korunu jen faktura ma o polozku vic. Nemuzu si osobne stezovat na UPC. Mam 120/10 + TV a spolu platim nejakej 900kc. Temer zadne vypadky, kdyz neco potrebuju hned tak se vzdy dovolam a kdyz mi to staci "casem" tak nepisu mail a nemam problem.
Rozhodne mi prijde UPC lepsi jak cokoliv jineho bezne dostupneho v CR.
Bežnýc Frantů uživatelů je většina a to nejste. Ten zákazník je konzumentem on obsah nevytváří. Vrcholem vytváření je pár mizerných fotek na Rajce, Líbko, fejsíček atd...
Ještě drobná věc běžný uživatel , který je zákazníkem nečte servery jako je Lupa , vrcholem vzdělání je je tak It příloha bulvárního plátku.