Hlavní navigace

UPC se chce zaměřit na firemní zákazníky

2. 6. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kabelový operátor UPC se chce s Telefónikou O2 utkat o firemní klientelu. Odstartoval kampaň zaměřenou na firmy a živnostníky. Je to komplexní změna. Od kabelové firmy se chceme posunout více ke klasickému telekomunikačnímu operátorovi, od zábavy ke službám pro firmy, vysvětlil ekonomickému listu E15 František Malina, mluvčí UPC.

Kabelový operátor UPC se chce s Telefónikou O2 utkat o firemní klientelu. Odstartoval kampaň zaměřenou na firmy a živnostníky. Je to komplexní změna. Od kabelové firmy se chceme posunout více ke klasickému telekomunikačnímu operátorovi, od zábavy ke službám pro firmy, vysvětlil ekonomickému listu E15 František Malina, mluvčí UPC.

UPC tedy chce posílit svou roli klasického triple-play poskytovatele a ze svých telefonních služeb udělat něco více, než jen jakýsi benefit pro domácnosti s kabelovou televizí. Do konce roku chce získat zhruba pět tisíc firemních zákazníků. Telefónica O2 je však zatím klidná – alespoň navenek. Naše portfolio služeb je velmi komplexní a na potřeby našich zákazníků reagujeme neustále. Nástup nového hráče do tohoto segmentu tedy pro nás není důvodem pro zavádění změn, řekl listu E15 její mluvčí Martin Žabka.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).