Hlavní navigace

UPC se do souboje s Telefónikou pustilo se srovnávací reklamou

Jiří Macich ml.

UPC se v poslední době chce více profilovat jako klasický telekomunikační operátor (a nikoliv pouze jako kabelový operátor) a pouští se tak do ostřejšího souboje s Telefónikou O2. Už jsme informovali o plánech oslovit firemní klientelu. Na domácnosti je zaměřena srovnávací kampaň, kterou naleznete v rozhlase nebo tisku. V ní UPC srovnává svou nabídku připojení k Internetu s ADSL tarifem Telefóniky O2. Konkrétně UPC 10M za 490 Kč měsíčně s O2 Internet ADSL 8M za 750 Kč. Z tabulky při volbě…

UPC se v poslední době chce více profilovat jako klasický telekomunikační operátor (a nikoliv pouze jako kabelový operátor) a pouští se tak do ostřejšího souboje s Telefónikou O2. Už jsme informovali o plánech oslovit firemní klientelu. Na domácnosti je zaměřena srovnávací kampaň, kterou naleznete v rozhlase nebo tisku. V ní UPC srovnává svou nabídku připojení k Internetu s ADSL tarifem Telefóniky O2. Konkrétně UPC 10M za 490 Kč měsíčně s O2 Internet ADSL 8M za 750 Kč. Z tabulky při volbě připojení od UPC vychází roční úspora 3120 Kč (viz obrázek).

Srovnávací reklama, která srovnává skutečně srovnatelné nabídky, je již poměrně rozšířená i v domácích podmínkách. Případ od případu se jí nebráníme ani my. Porovnávání obdobných internetových nabídek pak má v tomto případě za cíl upozornit a oslovit tu skupinu lidí, kterou u internetu zajímá především nejvýhodnější poměr výkon / cena – tedy jak výhodná cena, tak současně rychlost. A tato kritéria náš internet skvěle naplňuje. Proč to tedy nepřipomenout, říká František Malina, tiskový mluvčí UPC.

Samozřejmě nás zajímá, co si o srovnávací reklamě myslí Telefónica O2 a jakou eventuálně chystá reakci, ovšem na vyjádření stále čekáme. Nabídku internetových připojení dvou největších českých telekomunikačních firem si můžete sami porovnat na adsl.lupa.cz a kabel.lupa.cz. A co si obecně o srovnávací reklamě myslíte vy? Je pro vás přínosem a řídili byste se jí?

Našli jste v článku chybu?