Loni touto dobou hlásilo UPC ztrátu ve výši 84 milionů korun. Letos už si může šéf firmy Franz-Willem de Kloet myslet na manažerské prémie. I přes šestiprocentní pokles tržeb dostal společnost do 164milionového zisku při čtyřmiliardových tržbách.
Podle de Kloeta je stěžejní návrat do ziskových čísel. „Díky vylepšené televizní službě s videotékou My Prime a výměně starších koncových zařízení za nová předpokládáme pro UPC i nadále pozitivní vývoj,“ dodal.
S Kloetem přišly do UPC nové služby. Kromě My Prime spustila firma i mobilní službu Horizon, která už získala 160 tisíc zákazníků, a během jara připravila i rozjezd wi-fi sítě Wifree. Firma pokračovala i v dalším pokrývání území. Od začátku roku si může její služby objednat dalších 47 tisíc lidí. Celkem už je tak v dosahu více než 1,3 milionu tuzemských domácností.
Služby UPC dnes využívá 597 tisíc domácností. Největší část příjmů pochází z internetu a hlasových služeb. Tržby v této oblasti dosáhly 2,24 miliardy korun a tvořily tak 56 procent příjmů společnosti. To je o dva procentní body více, než před rokem.