Hlavní navigace

USA podnikly další kroky ke zlepšení informovanosti o digitalizaci

5. 3. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
5. 3. 2008

Americká Federální komunikační komise chce zvýšit informovanost diváků o přechodu na digitální televizní vysílání, který je v USA stanoven na 17. února příštího roku. V současnosti je na vypnutí analogového vysílání podle studie provedené společností Nielsen nepřipraveno 13 milionů amerických domácností. Federální komunikační komise proto přišla s dalším krokem, jak tento stav zlepšit.

V rámci informačně-vzdělávacího programu mají vysilatelé, poskytovatelé placeného televizního vysílání, ale i prodejci spotřební elektroniky povinnost informovat diváky a zákazníky o blížící se změně.

Content tip EARLY

Poskytovatelé placeného televizního vysílání musí do měsíčního vyúčtování služeb zařadit informace o přechodu na digitální televizní vysílání ve standardu ATSC. Vysilatelé mají diváky informovat prostřednictvím spotů, které zařadí do vysílání. A povinnosti přibudou i prodejcům spotřební elektroniky. Ti musí zákazníkům poskytnout informace o tom, co vše budou pro příjem digitálního vysílání potřebovat.

Zdroj: www.advanced-television.com

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).