V případě, že včera ve čtyři hodiny odpoledne bylo pro původní verzi pravidel 187.000 a když jsem před chvílí odhlasoval, zjistil jsem, že během osmnácti hodin vzrostl ten počet na 308.000. Nehledě na to, že se to teprve rozjíždí (obnovil jsem stránku po čtyřech minutách a bylo tam cca o tisíc hlasů pro původní verzi víc). Navíc má každý uživatel svoje hlasování zveřejnit i s přímým odkazem na hlasování, což taky pomůže.
i kdyby se to nepovedlo, hádám, že pro FB by to mohl být a bude solidní bumerang. Protože jak sleduji poslední dobou změny na FB. Nemají systém, který by zabránil tvz „antireklamě“. Je hezké, že mají jen like a ne negaci. Jenže jak chtějí zabránit negaci v samotném textu? Budou shánět překladatele, pro každý používaný jazyk a každý příspěvek schvalovat? Ikdyby ano bude to zase jen jejich prohra.
Opravdu bude vtipné, pokud automat použije jako sponzorovaný příběh příspěvek, kde na to někdo zboží nebo službu „nadává“.
Co zatím pozoruji obsahově je cesta do pekel. Pokud bych reklamu nějak měl charakterizovat z mého pohledu. Je to jako spousta amatérských diskuzních fór třeba o automobilech. Kde v reklamních proužcích je ve většině případů podřadné zboží nebo služby. Tipu vymáhání dluhů a výborné půjčky, kraviny z dealextremu, moda z tržnice a tak podobně. Seriózních inzerentů v reklamních farmách prostě moc není.
Jaká bude asi zpětná vazba od inzerentů v momentu kdy uvidí sponzorovaný , nebo doporučený příběh kde se na jeho komoditu nadává?....
Vy si myslíte, že firmy nabízejí své produkty nezávisle na tom, co chtějí lidi? Facebook i telefonní operátoři mají zájem si klienty udržet, takže když se někdo ozve, může to ovlivnit jejich politiku (cenu, obchodní podmínky atd.). Za pokus to rozhodně stojí. A když ne, tak holt sbohem, facebooku.