Uživatelé Facebooku mohou odmítnout nová pravidla, pokud se to ale dozvědí

5. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Facebook začal dnes rozesílat e-mailem informaci, že nedávné období připomínek k novým pravidlům skončilo a že začíná běžet hlasování. V tom mohou uživatelé Facebooku odmítnou nebo přijmout nová pravidla, ale pouze za předpokladu, že pro odmítnutí se najde třetina hlasů z celkové počtu – tedy něco přes 300 milionů hlasů.

Facebook začal dnes rozesílat e-mailem informaci, že nedávné období připomínek k novým pravidlům skončilo a že začíná běžet hlasování. V tom mohou uživatelé Facebooku odmítnou nebo přijmout nová pravidla, ale pouze za předpokladu, že pro odmítnutí se najde třetina hlasů z celkové počtu – tedy něco přes 300 milionů hlasů.

Takto vypadá mail s oznámením o zahájení hlasování

Takto vypadá mail s oznámením o zahájení hlasování

Připomeňme, že Facebook mění pravidla soukromí, cokoli uděláte, může použít k zobrazení reklamy a zároveň také platí, že toto hlasování je poslední. Pokud změna pravidel projde, tak Facebook možnost hlasování o změně Pravidel ruší.

CIF25 SE debata

Posílané maily jsou poněkud zmatené, někteří uživatelé je chápou jako další z mnoha spamů či podvodných mailů. A pokud už se odhodlají kliknout, nedostanou se na aplikaci pro hlasování – do té se dostanou až poté, co na ní najdou odkaz v množství dalšího textu. Pokud chcete říci ne novým Pravidlům, můžete případně jít rovnou na apps.facebook.com/fbsitegovernance/ – čas ale máte pouze do 10. prosince. Vše tak působí jako kdyby Facebook skutečně neměl zájem na tom, aby se uživatelé o hlasování dozvěděli a hlasovali.

V hlasování je aktuálně 187 tisíc hlasů pro existující podobu Pravidel, pouze 26 tisíc hlasů je pro novou verzi Pravidel. 

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).