Ono je to jeste jinak, nabidka muziky zdaleka neuspokojuje zajem o ni => zajemcum nezbyva nic jineho, nez hledat na p2p sitich.
S filmy je to samozrejme stejne. Kuprikladu ja bych byl ochoten dat nejaky peniz za stazeni lecjakeho filmecku - samo bez DRM, v okamzik premiery, v libovolnem formatu ... jenze to mi jaksi nikdo nenabizi => obratim se na p2p site, kde nabidka je.
Stejne tak bych ocekaval (zcela automaticky) ze pokud uz dojdu do kina (s maximalnim sebezaprenim, neb fakt miluju, kdyz nekdo vedle 1/2 filmu smsskuje, nekdojinej mi leje za krk kolu, susti popkornem ....), tak dostanu automaticky nejaky ten kuponek, kde si nekde sosnu onen film (neb sem si uz zaplatil). Dtto, pokud vyrazim na koncert.
A proc bych to nemohl chtit? Ja to proste chci a ocekavam. A pokud se dotycny chce uzivit(respektive stoji o me penize), tak mi to nabidne. A kdyz mi to nenabidne? Jeho problem, ja se obslouzim sam.
Ostatne, i v CR sem videl (nema cenu jmenovat, vesnicka "tancovacka"), ze jako vstupenka naopak slouzila placka ... ;D
"uživatelé P2P sítí nakupují o 30 % více hudby než ti, kdo P2P sítě nepoužívají"
Já myslím že ta kauzalita jde jinudy než se to v obvykle vykládá: na P2P sítích jsou lidé co se o hudbu zajímají, aktivně ji vyhledávají, a proto ji i, oproti ostatním, více nakupují. Tj. není to tak že by P2P sítě nějak zvlášť podporovaly nákupy hudby.