Hlavní navigace

V době krize se televize musejí umět prodat, říká šéf Primy

11. 8. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

11. 8. 2009

Generální ředitel televize Prima Marek Singer tvrdí, že v době krize je nejdůležitější flexibilita. Pasivně nevyčkávat, ale neustále přicházet s novinkami a inovacemi, aby byla televize připravená na očekávané oživení trhu. Šéf Primy to řekl v rozhovoru pro Týden.cz.

KL-nominace

Obtížné podmínky jsou motivující a vyostřují konkurenční boj: kdo se s nimi lépe vypořádá, uspěje, říká Singer k podzimnímu schématu Primy. Navzdory krizi bude podle něj podzim programově zajímavější a pestrejší ve srovnání s loňskem i předloňskem. I Prima se podle něj hodlá zaměřit na mladší divácké skupiny, její strop bude podobně jako na Nově věk 54 let. Před rokem a půl jsme měli poměrně velkou část diváků a divaček nad pětapadesát let. Jsou ekonomiky, kde je tohle požehnání, kde je právě tahle skupina hodně ekonomicky silná a je hodně zadavatelů, kteří na ni cílí, v českých podmínkách to tak ale nefunguje, dodává.

Singer zároveň uvedl, že ženský kanál Prima Klub je ještě stále ve hře. Vedení Primy má teď přibližně dva roky, aby se rozhodlo, zda ho spustí. Za současné situace je to otázka poptávky a nabídky. Rozhodneme se, až uvidíme, že se situace na mediálním trhu stabilizovala, říká generální ředitel TV Prima.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.