V listopadu nejvíc posilovala ČT Sport, největší pokles vykázaly Nova a ČT 24

13. 12. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ GRAF A TABULKA Oproti říjnu si v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku pohoršily všechny programy skupiny Prima. U Novy Group stoupal jen Fanda.

Nejvíce rostoucí televizí v listopadu z pohledu průměrného celodenního podílu na dospělém publiku byla ČT Sport. Oproti říjnu si polepšila o 1,49 procentního bodu na hodnotu 3,89 procenta. Naopak největší meziměsíční pokles vykázal hlavní program Novy, který si pohoršil o 0,79 procentního bodu na podíl 24,34 procenta. Významnější pokles podle pravidelné měsíční monitorovací zprávy společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO) zaznamenala i ČT 24 – klesla o 0,55 procentního bodu na hodnotu 5,30 procenta.

K TÉMATU: V říjnu nejvíc posilovala Prima family. Nova, ČT 1 a TV Barrandov klesaly

Výraznější poklesy o několik desetin procentního bodu potkaly i Primu love (pohoršila si o 0,37 procentního bodu na hodnotu 2,01 procenta) a Novu Cinema (pokles o 0,31 procentního bodu na podíl 4,36 procenta). Naopak růst vykázala ČT 1 (o 0,26 procentního bodu na hodnotu 16,05 procenta), ČT 2 (o 0,35 procentního bodu na podíl 4,26 procenta) a Fanda (o 0,21 procentního bodu na podíl 1,16 procenta). Do listopadových výsledků ještě nezasáhla nová zábavná televize Pětka, která je od prosince součástí portfolia agentury Atmedia.

ČTĚTE TAKÉ: V září nejvíc posilovala Nova, oproti srpnu poskočila o 4,5 procentního bodu

Z pohledu tří největších televizních skupin dosáhla v listopadu nejvyššího kumulovaného podílu na dospělém publiku Nova Group, která třemi svými volně šířenými kanály oslovila denně v průměru 29,86 procenta publika. Oproti říjnu si ale pohoršila o 0,89 procentního bodu a zvítězila jen těsně před Českou televizí, která si naopak polepšila o 1,55 procentního bodu na hodnotu 29,50 procenta. Třetí v pořadí, Prima Group, vykázala kumulovaný podíl 25,67 procenta, což bylo o 0,48 procentního bodu méně než v říjnu.


Zdroj: ATO – Mediaresearch

V meziročním srovnání s listopadem loňského roku si v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku nejvíc polepšila zpravodajská ČT 24, a to o 0,87 procentního bodu (z loňských 4,43 na letošních 5,30 procenta). Největší pokles vykázal hlavní program Novy, který se meziročně propadnul o 4,30 procentního bodu z loňských 28,64 na letošních 24,34 procenta. U televizních skupin si meziročně výrazně polepšila Česká televize, která oproti loňskému listopadu posílila o 3,11 procentního bodu (z podílu 26,39 na 29,50 procenta). Nárůst o 0,75 procentního bodu z loňských 24,92 na letošních 25,67 procenta zaznamenala i Prima Group.

MM 25 baliček

Nova Group si naopak meziročně pohoršila, a to o 3,78 procentního bodu z loňských 33,64 na letošních 29,86 procenta.

Průměrné celodenní podíly televizí za listopad 2012 (D15+, %) a jejich vývoj
Program  Share D15+ Meziměsíční vývoj Meziroční vývoj
ČT 1 16,05 + 0,26 - 1,09
ČT 2 4,26 + 0,35 + 0,45
ČT Sport 3,89 + 1,49 + 0,70
ČT 24 5,30 – 0,55 + 0,87
Nova 24,34 - 0,79 - 4,30
Nova Cinema 4,36 – 0,31 – 0,64
Fanda 1,16 + 0,21 – nebyl měřen –
Prima family 19,82 – 0,07 - 0,01
Prima Cool 3,84 – 0,04 + 0,32
Prima love 2,01 – 0,37 + 0,44
TV Barrandov 4,77 - 0,05 – 0,38
Atmedia 1,85 – 0,11 + 0,02
ostatní TV 8,35 – 0,02 + 0,28

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).