Nejvíce rostoucí televizí v listopadu z pohledu průměrného celodenního podílu na dospělém publiku byla ČT Sport. Oproti říjnu si polepšila o 1,49 procentního bodu na hodnotu 3,89 procenta. Naopak největší meziměsíční pokles vykázal hlavní program Novy, který si pohoršil o 0,79 procentního bodu na podíl 24,34 procenta. Významnější pokles podle pravidelné měsíční monitorovací zprávy společnosti Mediaresearch pro Asociaci televizních organizací (ATO) zaznamenala i ČT 24 – klesla o 0,55 procentního bodu na hodnotu 5,30 procenta.
K TÉMATU: V říjnu nejvíc posilovala Prima family. Nova, ČT 1 a TV Barrandov klesaly
Výraznější poklesy o několik desetin procentního bodu potkaly i Primu love (pohoršila si o 0,37 procentního bodu na hodnotu 2,01 procenta) a Novu Cinema (pokles o 0,31 procentního bodu na podíl 4,36 procenta). Naopak růst vykázala ČT 1 (o 0,26 procentního bodu na hodnotu 16,05 procenta), ČT 2 (o 0,35 procentního bodu na podíl 4,26 procenta) a Fanda (o 0,21 procentního bodu na podíl 1,16 procenta). Do listopadových výsledků ještě nezasáhla nová zábavná televize Pětka, která je od prosince součástí portfolia agentury Atmedia.
ČTĚTE TAKÉ: V září nejvíc posilovala Nova, oproti srpnu poskočila o 4,5 procentního bodu
Z pohledu tří největších televizních skupin dosáhla v listopadu nejvyššího kumulovaného podílu na dospělém publiku Nova Group, která třemi svými volně šířenými kanály oslovila denně v průměru 29,86 procenta publika. Oproti říjnu si ale pohoršila o 0,89 procentního bodu a zvítězila jen těsně před Českou televizí, která si naopak polepšila o 1,55 procentního bodu na hodnotu 29,50 procenta. Třetí v pořadí, Prima Group, vykázala kumulovaný podíl 25,67 procenta, což bylo o 0,48 procentního bodu méně než v říjnu.
V meziročním srovnání s listopadem loňského roku si v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku nejvíc polepšila zpravodajská ČT 24, a to o 0,87 procentního bodu (z loňských 4,43 na letošních 5,30 procenta). Největší pokles vykázal hlavní program Novy, který se meziročně propadnul o 4,30 procentního bodu z loňských 28,64 na letošních 24,34 procenta. U televizních skupin si meziročně výrazně polepšila Česká televize, která oproti loňskému listopadu posílila o 3,11 procentního bodu (z podílu 26,39 na 29,50 procenta). Nárůst o 0,75 procentního bodu z loňských 24,92 na letošních 25,67 procenta zaznamenala i Prima Group.
Nova Group si naopak meziročně pohoršila, a to o 3,78 procentního bodu z loňských 33,64 na letošních 29,86 procenta.
Program | Share D15+ | Meziměsíční vývoj | Meziroční vývoj |
---|---|---|---|
ČT 1 | 16,05 | + 0,26 | - 1,09 |
ČT 2 | 4,26 | + 0,35 | + 0,45 |
ČT Sport | 3,89 | + 1,49 | + 0,70 |
ČT 24 | 5,30 | – 0,55 | + 0,87 |
Nova | 24,34 | - 0,79 | - 4,30 |
Nova Cinema | 4,36 | – 0,31 | – 0,64 |
Fanda | 1,16 | + 0,21 | – nebyl měřen – |
Prima family | 19,82 | – 0,07 | - 0,01 |
Prima Cool | 3,84 | – 0,04 | + 0,32 |
Prima love | 2,01 | – 0,37 | + 0,44 |
TV Barrandov | 4,77 | - 0,05 | – 0,38 |
Atmedia | 1,85 | – 0,11 | + 0,02 |
ostatní TV | 8,35 | – 0,02 | + 0,28 |
Zdroj: ATO – Mediaresearch