Hlavní navigace

Valentýnské vysílání přinešlo Óčku ve čtvrtek rekord, porazilo Smíchov od Novy

15. 2. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

U dospělého publika pokořilo Óčko hranici jednoprocentního podílu za celý den, u diváků od 15 do 54 let dokonce dosáhlo více než dvou procent

Sledovanější než zábavný kanál Smíchov byla ve čtvrtek hudební televize Óčko, která po celý zaměřila svoje vysílání na svatého Valentýna – svátek všech zamilovaných. “Stanice dosáhla více než dvouprocentního podílu na sledovanosti (v cílové skupině 15–54 let), což znamenalo nejvyšší počet diváků v tomto roce,” informoval Tomáš Surák z agentury Atmedia, která Óčko zastupuje při prodeji reklamních časů. Smíchov v celodenním podílu na publiku od 15 do 54 let dosáhl hodnoty 1,25 procenta.

K TÉMATU: Sparta s Chelsea na ČT Sport zamávaly sledovaností. Evropská liga zvedla i Fandu

ebf - tip - debata

Óčko bylo sledovanější než Smíchov i v širší cílové skupině všech dospělých diváků starších 15 let. Za celý den dosáhlo podílu 1,05 procenta, zatímco Smíchov 0,72 procenta. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin pak Óčko dosáhlo podílu 0,66 procenta, Smíchov 0,54 procenta. “Pro své valentýnské vysílání připravilo Óčko speciální vydání kontaktního pořadu Mixxxer a žebříček zamilovaných písní TOP 50 Love songs. A právě tyto pořady rozhodly o valentýnském úspěchu stanice,” konstatoval Surák.

“Top 50 Love songs, jehož vítězem se stala Sinead O’Connor s hitem Nothing Compares 2U, vidělo 141 tisíc diváků. Mixxxer, jehož moderátoři hledali milovníky a odpůrce valentýnského svátku, pak shlédlo celkem 61 tisíc diváků,” doplnil zástupce agentury Atmedia.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).