Sledovanější než zábavný kanál Smíchov byla ve čtvrtek hudební televize Óčko, která po celý zaměřila svoje vysílání na svatého Valentýna – svátek všech zamilovaných. “Stanice dosáhla více než dvouprocentního podílu na sledovanosti (v cílové skupině 15–54 let), což znamenalo nejvyšší počet diváků v tomto roce,” informoval Tomáš Surák z agentury Atmedia, která Óčko zastupuje při prodeji reklamních časů. Smíchov v celodenním podílu na publiku od 15 do 54 let dosáhl hodnoty 1,25 procenta.
K TÉMATU: Sparta s Chelsea na ČT Sport zamávaly sledovaností. Evropská liga zvedla i Fandu
Óčko bylo sledovanější než Smíchov i v širší cílové skupině všech dospělých diváků starších 15 let. Za celý den dosáhlo podílu 1,05 procenta, zatímco Smíchov 0,72 procenta. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin pak Óčko dosáhlo podílu 0,66 procenta, Smíchov 0,54 procenta. “Pro své valentýnské vysílání připravilo Óčko speciální vydání kontaktního pořadu Mixxxer a žebříček zamilovaných písní TOP 50 Love songs. A právě tyto pořady rozhodly o valentýnském úspěchu stanice,” konstatoval Surák.
“Top 50 Love songs, jehož vítězem se stala Sinead O’Connor s hitem Nothing Compares 2U, vidělo 141 tisíc diváků. Mixxxer, jehož moderátoři hledali milovníky a odpůrce valentýnského svátku, pak shlédlo celkem 61 tisíc diváků,” doplnil zástupce agentury Atmedia.