Hlavní navigace

Ve druhém čtvrtletí se v oblasti e-komerce protočilo v Číně téměř 45 miliard dolarů, trhu dominuje Alibaba Group

16. 10. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Trh e-komerce v Číně dosáhl ve druhém čtvrtletí hodnoty 44,5 miliard dolarů. Nejsilnějším hráčem zůstává Taobao, vlastněná společností Alibaba Group. Ta v daném období ovládla 76 procent trhu. Daleko tak předčila své konkurenty. Například Tencent Holdings získal 4,5 procent, 360buy – 5,5 procent, Amazon – 0,8 procent.

Trh e-komerce v Číně dosáhl ve druhém čtvrtletí hodnoty 44,5 miliard dolarů. Nejsilnějším hráčem zůstává Taobao, vlastněná společností Alibaba Group. Ta v daném období ovládla 76 procent trhu. Daleko tak předčila své konkurenty. Například Tencent Holdings získal 4,5 procent, 360buy – 5,5 procent, Amazon – 0,8 procent.

Zdroj: Reuters

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).